י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לקראת הבחירות

ה-FBI קבע: איראן אחראית להדלפות מקמפיין טראמפ

ה-FBI מאשר כי איראן אחראית לניסיונות הפריצה האחרונים לקמפיינים הנשיאותיים של טראמפ והאריס. בסוכנות טוענים כי "פעילות כזו נועדה להשפיע על תהליך הבחירות בארה"ב"

ה-FBI קבע: איראן אחראית להדלפות מקמפיין טראמפ
הנשיא עם תומכיו צילום: הנשיא לשעבר טראמפ

סוכנות הביון של ארה"ב אישרה כי איראן אחראית לניסיונות הפריצה האחרונים לקמפיינים הנשיאותיים של טראמפ וביידן-האריס. לפי דיווחים בארה"ב, עובדי הקמפיינים קיבלו מיילים שסיפקו לפורצים גישה לאמצעי התקשורת של הנמענים. 

בין יעדי הפריצה הייתה היועצת סוזי ויילס , אחת הפקידות הבכירות ביותר בקמפיין הנשיאותי של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. פקידי FBI כבר אמרו בעבר שהם חושדים שאיראן קשורה לתקיפות הסייבר. 

"קהילת המודיעין בטוחה שהאיראנים חיפשו באמצעות הנדסה חברתית ומאמצים אחרים גישה לאנשים בעלי גישה ישירה לקמפיינים הנשיאותיים של שתי המפלגות הפוליטיות", מסר ה-FBI. 

מנהל המודיעין הלאומי והסוכנות לאבטחת סייבר ותשתיות אמר כי "פעילות כזו, לרבות גניבות וגילויים, נועדה להשפיע על תהליך הבחירות בארה"ב".

בהצהרה נאמר כי ממשלת איראן רואה בבחירות הקרובות לנשיאות ארה"ב תוצאה הקשורה לאינטרסים שלה, ורוצה לנסות לעצב את התוצאה. לא ברור איזה מידע - אם בכלל - הושג באמצעות ניסיונות הפריצה. 

"טקטיקות כאלה אינן חדשות", אמרו הסוכנויות. גורמי מודיעין אמריקאים אמרו ביולי כי איראן פועלת לעורר סכסוך חברתי בארה"ב ולערער את הניסיון של טרמפ לחזור לבית הלבן.

איראן ג'ו ביידן דונלד טראמפ הבחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}