י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נרצח בפיגוע בשומרון

גדעון פרי הי"ד הובא למנוחות, בנו בן ה-8 אמר קדיש

גדעון פרי, שנרצח באזור התעשייה בר-און בשומרון הובא למנוחות. רעייתו ספדה בכאב: "אנחנו נרים את הראש ונמשיך לחיות ויהיו לך את הילדים הכי שמחים בעולם בדיוק כמו שרצית". בנו של גדעון, רגב בן ה-8 אמר קדיש

גדעון פרי הי"ד הובא למנוחות, בנו בן ה-8 אמר קדיש
הלווית גדעון פרי הי"ד צילום: דוברות קדומים

אתמול הובא למנוחות בבית העלמין בקדומים גדעון פרי הי"ד, שנרצח בפיגוע באזור התעשייה בר-און שבשומרון. רעייתו אלה ספדה בהלוויה: ״אהוב לבי, שורש נשמתי, איפה מתחילים, איך מסיימים? דמך הותר לפרסום". 

"כשסיפרתי לילדים הם אמרו שאתה אבא יותר טוב ממני. הם צודקים. אבל הרגשתי אתמול איך הכתפיים שלי מתרחבות והעול של להיות אמא ואבא הגיע. גדעון, חיית את החיים בלהט. שום דבר לא עמד בדרכך כשרצית. כשהחלטת להתחתן איתי אחרי היכרות של ארבעה חודשים, כשהחלטת לקנות בית, כשהחלטת לפתוח את חנות כלי הנגינה הראשונה בשומרון, כשהחלטת לנטוע בוסתן".

הלווית גדעון פרי הי"ד בבית העלמין בקדומים צילום: דוברות קדומים

"עם ישראל חייב להיות נטוע בארצו. עכשיו כשאתה למעלה אהוב שלי, תשתמש בעקשנות שלך, תפעל מלמעלה לנצח את המלחמה הזו. להחזיר את החטופים שצריכים להיות בבית כמו שאתה צריך להיות בבית. אנחנו נרים את הראש ונמשיך לחיות ויהיו לך את הילדים הכי שמחים בעולם בדיוק כמו שרצית. גדעון, אתה מצטרף להרוגי מלכות שנהרגו על הגנת הארץ. מעל הבמה הזו אני זועקת ודורשת מהקב"ה די! מעל במה זו אני דרושת ומבקשת שכוחות הביטחון ימצו את הדין עם הרוצח הארור הזה. היית הכל בשבילי, תשמור עלינו מלמעלה אהוב שלי", ספדה בכאב. 

הילד של גדעון פרי הי"ד אומר קדיש צילום: דוברות קדומים

אביו יוסי ספד בדמעות. "בן יקיר לי גדעון. אתה בני היקר. היית בן אוהב ואהוב, היית יד ימיני בכל דבר, אם צריך לעזור או אם צריך להרים או אם צריך לנטוע - אתה הכול. הכול זה גדעון. היית איש של אנשים, היית איש של חברים, היית איש של נתינה. הייתי איתך אתמול במפעל כמה שעות וכשחזרתי הביתה ושמעתי שאתה פצוע ולא יכולתי לעכל את הבשורה". 

בתו של גדעון, יפעה, ספדה: "אני כל כך גאה להיות הבת שלך. תודה שלימדת אותי על התמדה ועל זה שיש לך חלום ואפילו שתיים או יותר - ואתה הגשמת אותם. אתה ידעת הכול. את מי אני אשאל עכשיו? תודה שעזרת לי עם הכול, אני אתגעגע אליך. אנחנו אוהבים אותך ותודה שהבאת לנו אמא כל כך אמיצה". בנו של גדעון, רגב בן ה-8 אמר קדיש לקול בכיות של משתתפי הלוויה.

גדעון פרי קדומים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}