י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מבוי סתום

סינוואר לא מאמין בשיחות: "הן בלוף" שנועד לסייע לישראל

יחיא סינוואר מאמין שסבב ​​השיחות האחרון בין ישראל לארגונו, הוא בלוף שנועד להעניק זמן נוסף לישראל לנהל את המערכה הצבאית, הוא מקווה להגביר את הלחץ על ישראל על ידי הרחבת הסכסוך

סינוואר לא מאמין בשיחות: "הן בלוף" שנועד לסייע לישראל
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

ה'וול סטריט ג'ורנל' מדווח כי חמאס טרם שלח נציגים לשיחות בקהיר. סינוואר מאמין שסבב ​​השיחות האחרון הוא בלוף שנועד להעניק זמן נוסף לישראל לנהל את המערכה הצבאית שלה, כך על פי מתווכים ערבים.

הוא רוצה להגביר את הלחץ על ישראל על ידי הרחבת הסכסוך, כולל התקפות מהגדה המערבית, כך אומרים המתווכים. בישראל מודעים לכך ומבצעים פשיטות ומבצעים על בסיס כמעט יומי בגדה המערבית ומחסלים מחסלים רבים.

חמאס הודיע כי הצעת הגישור האמריקאית רק לטובת עמדותיה של ישראל. הארגון רואה בהצעה "מאמץ אמריקאי לקנות זמן לישראל" כדי להמשיך במלחמתה בעזה, כך גם אמר חבר הלשכה המדינית של חמאס, אוסאמה חמדאן, לאל-ג'זירה. הסכם יצטרך לכלול הפסקת אש קבועה, נסיגה ישראלית מעזה ושיקום המובלעת, אמר.

אתמול דיווחה רויטרס כי הבית הלבן הודיע כי גורמים אמריקנים בכירים יגיעו לקהיר למשא ומתן על הפסקת האש לפני סוף השבוע. עוד נמסר כי הנשיא ג'ו ביידן מעורב מאוד במגעים "כדי לסיים עם זה".
 

יחיא סינוואר חמאס ארצות הברית מצרים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}