י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בתום מאבק

כדרישת השרה: צה"ל יחזיר למילואים אזרחים שקיבלו פטור

כדרישת השרה אורית סטרוק: שר הביטחון יואב גלנט וצה"ל הודיעו כי יזמנו למילואים אזרחים שקיבלו פטור. מדובר ב-15 אלף אזרחים ששירתו בקרבי, וקיבלו פטור. מי שהובילה את המאבק בנושא והעלתה זאת לראשונה הייתה השרה אורית סטרוק

כדרישת השרה: צה"ל יחזיר למילואים אזרחים שקיבלו פטור
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

כדרישת השרה אורית סטרוק: שר הביטחון יואב גלנט וצה"ל הודיעו הערב כי "לאור הערכת המצב והיקף פעילות הכוחות בסדיר ובמילואים, וכחלק מתהליך שמתכנן צה״ל להגדלת מאגר המשרתים, הנחה שר הביטחון לקרוא בחזרה לשירות למי שהיו אנשי מילואים וקיבלו פטור משירות בעבר בשל צמצום כוחות, ועודם בגילים המחייבים בשירות".

"במסגרת זו", נמסר,"ולאחר שהושלמה ההיערכות לכך, החלו בצה״ל בפניה למועמדים הרלוונטיים ששירתו במערכים החיוניים. מי שימצאו מתאימים לחזרה מפטור, ישובצו לשירות ביחידות השונות בהתאם לצורך המבצעי".

יצוין כי מדובר ב-15 אלף אזרחים ששירתו בקרבי, וקיבלו פטור משירות מילואים, והם מתחת גיל 35. צה"ל צפוי לזמן אותם בשלוש פעימות של 5,000 כל אחת.

נזכיר כי מי שהובילה את המאבק בנושא הייתה השרה אורית סטרוק שהעלתה את זה בישיבת הממשלה לפני כחודשיים ואף נמנעה בעקבות חוסר המעש של צה"ל בנושא בהצבעה עלה ארכת גיל הפטור. 

 

צה"ל יואב גלנט אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}