כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

לאחר הנס הגדול: מעמד ישועות לפקידת עקרות לרגל ט"ו באב

הישועה הפלאית: יחד עם הגר"צ קושלבסקי, הגר"מ שטרנבוך במעמד ישועות לפקידת עקרות • במעמד הישועה של ט"ו באב, פעל הגר"מ שטנבוך ישועה פלאית לידידו ורעו הגר"צ קושלבסקי שזכה לחבוק את בנו בכורו בגיל 88 • השנה יחברו יחד פועל הישועות ובעל הנס, לפעול ישועה לעוד עקרות רבות שיזכו לזרע של קיימא • בסיום מעמד התפילה יחתימו שני הצדיקים בידיהם הטהורות על 'שטר פקידת עקרות' מיוחד שיימסר לידי התורמים לפרנסת תינוקות רכים

לאחר הנס הגדול: מעמד ישועות לפקידת עקרות לרגל ט"ו באב
הרב קושלבסקי עם בנו התינוק צילום: קופת העיר

העולם כולו חל ורעד בהתרגשות גדולה לשמע הישועה המופלאה לה זכה הגאון רבי צבי קושלבסקי, כשזכה לחבוק את בנו בכורו והוא בן 88 שנה. זאת, לאחר עשרות שנות תפילה וציפייה ללא יאוש כלל. 

עם הולדת בנו בכורו, סיפר בעל הנס הגר"צ קושלבסקי את הסוד שמסתתר מאחורי הישועה הפלאית – הברכה המיוחדת שזכה לקבל מפיו של מרן פוסק הדור, רבי משה שטרנבוך, אשר בירכו בכל פה, בעצם היום הגדול והנשגב של חמישה עשר באב, אשר נודע מימים ימימה כיום מסוגל לישועות גדולות להקמת משפחה והולדת צאצאים. 

הברכה שניתנה מעמקי לבבו הטהור של מרן גדול הדור, חוללה סערה גדולה בשמי מרום, והניבה את הישועה הפלאית באופן שמעל לדרך הטבע, כשהגר"צ קושלסבקי ורעייתו אכן זכו לחבוק בן זכר. 
אין לשער ואין לתאר את גודל פרסום הנס שנגרם כתוצאה מכך, ורבים רבים התחזקו מיני אז בתפילה ובאמונה שאכן יזכו לפרי בטן, על אף שהם מצפים כבר שנים רבות ואינם רואים את הישועה באופק. 

להעברת שמות למעמד פקידת עקרות ט"ו באב >>>

בעקבות כך יקיימו השנה, הגר"מ שטרנבוך, והגר"צ קושלבסקי בעל הנס – מעמד משותף של ישועות לפקידת עקרות, במהלכו יתפללו מעמקי לבבם הטהור על זוגות חשוכי ילדים, שיזכו לראות אור במהרה עוד במהלך השנה הקרובה, ולחבוק את פרי ביטנם ולגדלו בנחת ובשמחה לתורה וליראת שמים. 

כבוד הרבנים הצדיקים הודיעו כי את תפילתם הם מקדישים באופן מיוחד לטובת מי שיתרמו ל'קופת העיר' נתינה שיש בה ממש לטובת החזקות משפחות עניות ובכלל זה ילדים ותינוקות רעבים, הזקוקים לעזרה וסיוע כדי לסלק מהם את תחושת הרעב. 

ניתן להכניס שמות לתפילה, ומרנן ורבנן יזכירו את השמות בפה קדשם במעמד הישועות המיוחד לפקידת עקרות, בתרומה בסך 768 ש"ח כמניין "זרע של קיימא".

לאחר מעמד ההודאה והתפילה, יחתמו הרבנים על שטר פקידת עקרות – ט"ו באב, לתורמים תרומה קבועה למגבית זו בסכום של 199 ₪ ל-24 תשלומים או יותר. 

בזכות היום הקדוש ותפילת מרנן שליט"א במעמד ההודאה והתחנונים , תזכו לפקידה טובה ולישועה גדולה, אמן סלה..

להעברת שמות למעמד פקידת עקרות ט"ו באב >>>

קופת העיר הרב צבי קושלבסקי הרב משה שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}