ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי אייל גולן

הפרקליטות שוקלת לפתוח בחקירה נגד ידוען נוסף בחשד להסתה

הפרקליטות שוקלת לפתוח בחקירה נגד זמר מפורסם נוסף, בחשד להסתה נגד תושבי עזה, אחרי ההמלצה לפתוח בחקירה נגד הזמר אייל גולן. בן גביר קרא לפטר את פרקליט המדינה: "איסמן משקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של סינוואר"

הפרקליטות שוקלת לפתוח בחקירה נגד ידוען נוסף בחשד להסתה
הופעה יעקב שוואקי וקובי פרץ בארנה צילום: חיים טויטו ומשה ביטון

אחרי שאתמול פורסם על המלצת פרקליט המדינה לפתוח בחקירה פלילית כנגד הזמר אייל גולן, בחשד להסתה נגד תושבי עזה, היום (שני) מתפרסם בכאן חדשות כי פרקליט המדינה עמית איסמן שוקל לפתוח בחקירה גם נגד הזמר קובי פרץ, בגין אותו חשד, על רקע התבטאויות שלו לאחר הטבח ביישובי הדרום.

ההחלטות מעוררות תמיהה רבה במיוחד כאשר ישנם עוד ידוענים רבים שקראו "למחוק את עזה" וקריאות דומות, אחרי הטבח בשמחת תורה. 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לכך ותקף בחריפות: "הטרלול של איסמן נמשך. במקום להשקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של ישראל, איסמן משקיע את מאמציו במאמץ המלחמתי של סינוואר. קורא לשר המשפטים וראש הממשלה להביא לישיבת הממשלה הקרובה הצעת מחליטים להדיחו לאלתר מתפקידו".

כזכור, אתמול פורסם כי פרקליט המדינה עמית איסמן המליץ ליועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן, בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה, זאת לאחר שקרא במהלך הופעה שקיים מספר ימים אחרי הטבח בדרום "למחוק את עזה" ו"לא להשאיר שם בן אדם אחד". כך נחשף בכאן חדשות. 

המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עו"ד נורית ליטמן, מתחה ביקורת על ההחלטה: "לא צריך להתגרש מהשכל הישר. אני לא הייתי פותחת בחקירה פלילית, ובעיניי זה גם לא בתחום האפור".

בחודש יולי המליץ פרקליט המדינה איסמן לפתוח בחקירה נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר על דברים דומים שאמר. עד כה, היועמ"שית טרם מסרה את החלטתה גם בעניינו. 

איסמן טען אז כי מדברי השר בתחילת ימי המלחמה השתמע שהוא חושב שכל תושבי עזה מחבלים, וממילא ניתן להבין שצריך להרוג את כל תושבי עזה.

קובי פרץ אייל גולן עמית איסמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}