י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
דיבר נגד אנטישמיות

הנשיא לשעבר: "לא יהיה ג'יהאד שיגיע לאמריקה תחת טראמפ"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הופיע באירוע נגד אנטישמיות בניו ג'רזי בשבוע שעבר, שם גם היתה הפילנתרופית מרים אדלסון מבעלי עיתון ישראל היום. כשטראמפ עלה לבמה, הוא זכה למחיאות כפיים נלהבות מהקהל

הנשיא לשעבר: "לא יהיה ג'יהאד שיגיע לאמריקה תחת טראמפ"
טראמפ באירוע צילום: צילום מסך

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הופיע באירוע נגד אנטישמיות בניו ג'רזי בשבוע שעבר, הפילנתרופיץ מרים אדלסון מבעלי עיתון ישראל היום גם היתה באירוע. באירוע היו מנהיגים ומשפיענים יהודים, כולם להוטים לשמוע את טראמפ כשהבחירות לנשיאות 2024 מתקרבות.

מרים אדלסון, תומכת ידועה של טראמפ ואלמנתו של איל ההון המנוח שלדון אדלסון, הסבירה מדוע יהודי ארה"ב צריכים לתמוך בטראמפ בבחירות הקרובות. היא הדגישה את עמדתו של טראמפ כלפי ישראל ואת תמיכתו הבלתי מעורערת של ממשל טראמפ במדינת ישראל.

כשטראמפ עלה לבמה, הוא זכה למחיאות כפיים נלהבות מהקהל. נאומו נגע במגוון נושאים, כולל ביטחון לאומי, תמיכה בישראל ועליית האנטישמיות. טראמפ הכריז: "ג'יהאד לא יהיה באמריקה תחת טראמפ". הצהרה זו זכתה לתשואות מהקהל, והדגיש את עמדתו הקשוחה של הנשיא בנוגע לאסלאם קיצוני.

טראמפ גם פנה לאלו עם רגשות אנטי-אמריקניים ואנטי-ישראליים, ואמר: "אם אתם שונאים את אמריקה ורוצים לחסל את ישראל, אנחנו לא רוצים אתכם במדינה שלנו". המסר הזה הדהד מאוד בקרב הקהל, רבים בחדר הביעו דאגה מהאיומים ההולכים וגדלים הן על ישראל והן על הקהילה היהודית בעולם.

הוא הזהיר כי אותן אידיאולוגיות מסוכנות שהזינו את זוועות המאה ה-20 צצות היום מחדש. "מה שקורה עכשיו זה בדיוק מה שהיה לפני השואה", הצהיר טראמפ. הוא מתח ביקורת על הסיסמה האנטישמית "מהנהר עד הים", הקוראת לחיסול ישראל.

האירוע הסתיים במחיאות כפיים מהדהדות, כאשר טראמפ אישר מחדש את מחויבותו להילחם באנטישמיות ולהגן על ישראל. רבים מהם רואים בו בעל ברית חזק במאבק נגד גל האנטישמיות הן בארצות הברית והן מחוצה לה.

דונלד טראמפ ניו ג'רזי בחירות בארה"ב חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}