י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

עשרת אלפים משתתפים ביום הראשון של מופעי חבורת תריג

במהלך היום הראשון של אירועי ׳חבורת תריג׳ גדשו אלפי ילדים והורים את בנייני האומה, בחגיגה השנתית של חבורת תריג עם מופעים מלאים מפה לפה. בפעילות סגן ומ״מ ר״ע י-ם הרב צביקה כהן, ילדי ירושלים זכו לכרטיסים מסובסדים. צפו בתיעוד המלא:

עשרת אלפים משתתפים ביום הראשון של מופעי חבורת תריג
מופע תרי"ג צילום: חיים טוויטו

כמדי שנה בימי בין הזמנים, פסטיבל מופעי הקיץ של חבורת תריג הגיע לבנייני האומה עם 12 מופעי ענק במשך 3 ימים עמוסים וגדושים, כאשר בכל יום מתקיימים 4 מופעים וכ-2,500 איש בכל מופע.

לאחר היום הראשון של סדרת המופעים, בהפקה מביטים בסיפוק על ההצלחה המסחררת. "זאת החגיגה השנתית של 'חבורת תריג', ואנחנו מתרגשים לקראתה כל שנה מחדש״, אומרים יוצרי חבורת תריג. ״אנחנו שמחים לפגוש את הצרכנים ואת המנויים של 'תריגניק' - המגזין החודשי של תריג, יחד עם עוד הרבה משפחות וילדים שאוהבים את ההרפתקאות של החבורה".

דוד פדידה, מפיק המופע מצטרף לדברים ומוסיף: "השקענו השנה באלמנטים רבים נוספים, יותר מאשר כל שנה, הכל בכדי להגדיל את החוויה של המשתתפים". עיריית ירושלים נרתמה גם השנה למען ילדי העיר ובפעילותו של סגן ומ״מ ראש העיר הרב צביקה כהן, סבסדה העירייה את הכניסה במחיר מוזל לתושבי ירושלים.

המפיקים מספרים על ההצלחה הגדולה, "הציבור מצביע ברגליים, אנחנו צופים שיגיעו כמדי שנה כ-30 אלף איש. ועדיין נותרו כרטיסים אחרונים ליום שני ויום שלישי, רוצו לאתר לרכוש ובואו בהמוניכם לחווית תרבות בלתי רגילה בציבור החרדי. כאשר מלבד המופע, המשפחות שמגיעות יכולות ליהנות בדרך לבמה גם ממתחמים מיוחדים לילדים״.

העלילה השנה מתמקדת בסיפור ההיסטורי של כתר ארם צובא - ספר התנ"ך המיוחד של קהילת ארם צובא שנגנב ועקבותיו לא נתגלו, והילדים מקבלים ערך חינוכי עצום בחיבה היתרה לתורה הקדושה.

מפיקי המופע מדגישים את החשיבות שההפקה רואה בלכבד את הילדים, "היינו יכולים להשקיע כעשרה אחוז ממה שיש כאן על הבמה וכנראה שהיו נהנים לא פחות, אבל חשוב לנו לכבד את הקהל שלנו ולתת לו את הטוב ביותר שאפשר".

דוד פדידה מצטרף לדגש על התכנים החינוכיים ומספר גם על הצד המוסיקלי, "התסריט מאוד חינוכי עם המון תוכן, הילדים חוזרים הביתה עם ערכים חשובים. שילבנו בתוך התסריט קטעים מוסיקליים, בביצוע של הזמר רפאל אוזן ומקהלת ׳קאפלה׳. כולל מחרוזת שירי תורה מקפיצים ומרגשים מכל קצוות הקשת המוזיקלית, כאשר בפעם הראשונה מתקיימת ממש תהלוכת הכנסת ספר תורה במהלך מופע".

מופע תריג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}