ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

מאוחדת משיקה את האפליקציה WOW הייעודית למגזר החרדי

וואו, וואו, וואו: מאוחדת מזנקת קדימה בשירות למגזר החרדי עם השקת אפליקציית "WOW" הייעודית שהושקה לאחר השקעה גדולה והתאמה מלאה לדרישות ההלכה | מר יוסי זיגמון מנהל שיווק ודיגיטל במאוחדת: "ממשיכים להתקדם עם הפנים למגזר - והשקת אפליקציית "WOW", היא בשורה משמעותית עבור לקוחותינו"

מאוחדת משיקה את האפליקציה WOW הייעודית למגזר החרדי
מאוחדת וואו צילום: יח"צ

מאוחדת, הקופה המובילה במגזר החרדי והמתקדמת ביותר בישראל, השיקה אפליקציה חדשה ומתקדמת המיועדת לקהל החרדי. האפליקציה, הנקראת "וואו" (WOW), ניתנת להורדה בכל חנויות האפליקציות של כל חברות הסינון במכשירי אנדרואיד. אפליקציית "וואו" פותחה תוך עמידה על ייחודיות של המשתמשים החרדים ובהתאמה מלאה לצרכיהם. היא מציעה מגוון שירותים נוחים ומותאמים, כגון תזכורות לביקורים אצל רופאים, הזמנת תרופות, ומעקב אחר תשלומים ותוצאות בדיקות.

הפיתוח של אפליקציית "WOW" נעשה על ידי צוות מקצועי במחלקת הדיגיטל של מאוחדת, בראשות נועה חכמוב וכרמית בחני. הצוות השקיע זמן, מאמץ ומשאבים רבים כדי להבין לעומק את הצרכים והדרישות של הקהל החרדי, ולפתח פתרון טכנולוגי מתקדם שיענה עליהם. התוצאה המבורכת היא, אפליקציה שמאפשרת ללקוחות מאוחדת לנהל אורח חיים בריא, פעילות גופנית, תזונה נכונה, שינה נכונה  ועוד.

לפרטים נוספים ולהורדת האפליקציה לחצו>>>

אפליקציית "WOW" עברה בדיקה והתאמה מקיפה על מנת להבטיח את כשרותה ואת התאמתה לדרישות ההלכה, תוך הגנה על המשתמשים הנזהרים מפגעי הטכנולוגיה. הפיתוח על כל שלביו נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם רבנים ומורי הוראה, שנתנו את ברכתם להשקת האפליקציה.

מר יוסי זיגמון מנהל שיווק ודיגיטל במאוחדת: "מאוחדת רואה במגזר החרדי קהל יעד מרכזי, ומחויבת להעניק לו שירות מיטבי ומותאם אישית. השקת אפליקציית "WOW" היא ביטוי נוסף למחויבות זו. כקופה המובילה במגזר החרדי והמתקדמת ביותר בישראל, אנחנו ממשיכים להתקדם עם הפנים למגזר - והשקת אפליקציית "WOW", היא בשורה משמעותית עבור הקהל החרדי, שיכול כעת ליהנות משירותי הבריאות המתקדמים של מאוחדת בצורה נוחה ומותאמת, כחלק בלתי נפרד מהמשך השקעת המשאבים והמאמצים הרבים כדי להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי, המתקדם והאיכותי ביותר".

לפרטים נוספים ולהורדת האפליקציה לחצו>>>

יח"צמאוחדת וואוצילום: יח"צ

מאוחדת אפליקציית wow

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}