י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
זעם על השאלה

תקף את המראיין: בכיר חמאס סיים בפתאומיות ראיון מתוח ב-CNN

אוסאמה חמדאן בכיר חמאס היושב בביירות, התראיין לרשת CNN וסיים בפתאומיות את הראיון. הוא נשאל האם הוא מקבל את האשמה על מקרי מוות של אזרחים בעזה. חמדאן האשים את המראיין בכך שהוא רואה את הסכסוך רק דרך "עיניים ישראליות"

תקף את המראיין: בכיר חמאס סיים בפתאומיות ראיון מתוח ב-CNN
אוסמה חמדאן צילום: צילום מסך CNN

בכיר חמאס סיים בפתאומיות ראיון ל-CNN בסוף השבוע לאחר שנשאל אם ארגון הטרור מקבל אחריות למותם של אזרחים פלסטינים שנהרגו במלחמה.

הבכיר אוסמה חמדאן, שנשבע לבצע את טבח ה-7 באוקטובר שוב ושוב בראיונות קודמים שלו לתקשורת הערבית, סיים לפתע את הראיון שלו עם כתב CNN, ג'ים סקיוטו, לאחר שנשאל אם חמאס מתחרט על המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר, שבה נהרגו 1200 אזרחים ישראלים, וכפי שטוענים במשרד הבריאות של חמאס כי 40,000 פלסטינים נהרגו במלחמה.

בתגובה האשים חמדאן את סקיוטו, שדיווח מתל אביב, בכך שהוא "נוקט עמדה לטובת ישראל בסכסוך שנמשך עשרות שנים". 

"ובכן, נראה לי שאתה נותן לישראלים את הזכות להרוג פלסטינים כשאתה שואל אם אנו חשים חרטה על מה שישראל עשתה", אמר חמדאן. "צריך להבין שישראל הורגת את הפלסטינים ב-76 השנים האחרונות" אמר חמדאן. לאחר מכן חמדאן האשים את סקיוטו בכך שהוא רואה את הסכסוך רק דרך "עיניים ישראליות".

"לא ראית את הישראלים הורגים אלפי פלסטינים ב-20 השנים האלה", אמר חמדאן, וטען שסקיוטו לא ידע על "אלפי הפלסטינים" שנהרגו במבצעים ב-2008 ו-2014 בעזה.

"למעשה, הייתי כאן ב-2014 וב-2008", אמר סקיוטו, והוסיף כי הרשת סיקרה מקרי מוות של אזרחים פלסטינים "די מקרוב".

"מה שאתה אומר אינו נכון עובדתית. הייתי כאן בשני הסכסוכים האלה. השאלה שלי היא האם חמאס מקבל אחריות כלשהי למותם של אנשיו בעזה?" אמר סקיוטו.

חמדאן וסקיוטו התווכחו שוב ושוב, בזמן שכתב CNN מנסה לגרום לו לענות על שאלתו. "אתה לא יכול לשאול ולענות לבד. או שאתה נותן לי לענות, או שאתה יכול לסיים את הדיבור בעצמך", ענה חמדאן, ולבסוף אומר לסקיוטו, "אתה רק רוצה להקשיב לעצמך ולישראלים" ואז סיים את הראיון.

אוסמה חמדאן חמאס מלחמת חרבות ברזל CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}