י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
החזיק בהיתר עבודה

פרטים חדשים: המחבל רצח את גדעון, ונמלט עם אדם נוסף

גדעון פרי מהיישוב קדומים ניסה להיאבק במחבל באזור התעשייה, אך הוא הלם בראשו עם פטיש ואז נמלט יחד עם אדם נוסף, שייתכן וסייע לו. כוחות רבים של צה"ל, בהם כוחות מיוחדים, פעלו במהלך הלילה באזור, ביצעו חסימות וחיפשו אחר המחבל

פרטים חדשים: המחבל רצח את גדעון, ונמלט עם אדם נוסף
הערכת המצב בשטח צילום: דובר צה"ל

מפקד פיקוד המרכז קיים הערכת מצב לילית בזירת הפיגוע בחטיבת שומרון. הפיגוע אירע אתמול באזור התעשיה בראון שבחטיבת שומרון, כוחות רבים של צה"ל, בהם כוחות מיוחדים, פעלו במרחב, ובצעו חסימות במרדף אחר המחבל.

באדיבות המשפחהגדעון פרי הי״דצילום: באדיבות המשפחה

המחבל שרצח את גדעון פרי הי"ד מקדומים הלם בראשו של פרי בפטיש, חטף את אקדחו, ואז נמלט מהזירה יחד עם אדם נוסף שייתכן וסייע לו. לאחר מכן נכנס הפלסטיני החשוד כמחבל לרכב לבן, ככל הנראה גנוב וברח מהמקום, כך דיווח אתר Ynet.

הערכת המצב בשטח צילום: דובר צה"ל

מפקד פיקוד המרכז, אלוף אבי בלוט אמר בזירת הפיגוע: "מדובר בפיגוע קשה מאוד. נפגשתי עם המפקדים ועם ראש מועצת קדומים בזירה ואני מבקש לשלוח תנחומים למשפחת פרי ולהשתתף בצערה. אנחנו במרדף אחר המחבל הנפשע ובמהרה נבוא איתו חשבון. במקביל נתחקר לעומק כדי ללמוד ולנסות למנוע אירועים דומים בעתיד".

עוד דווח, כי בהמשך מסע הבריחה שלו המחבל איבד שליטה על רכבו והידרדר לשולי הכביש. המחבל החזיק בהיתר עבודה במפעל שבו מורשים פלסטינים לעבוד תחת פיקוח ונוהלי אבטחה שהוחמרו.

פרי, הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים, הורים, שני אחים ואחות, הוא עבד כמנהל במפעל והסתובב עם נשק לצורכי אבטחה. המחבל הפלסטיני התנפל על פרי, שניסה להיאבק בו, ופצע אותו באורח אנוש, ובהמשך נפטר מפצעיו.

גדעון פרי חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}