ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
בן גביר תקף

פרקליט המדינה ממליץ לפתוח בחקירה נגד הזמר שקרא "למחוק את עזה"

החשד: הסתה לאלימות. כעת ההחלטה מונחת על שולחה של היועצת המשפטית לממשלה, שתכריע האם לקבל את המלצת פרקליט המדינה. בחודש יולי המליץ איסמן לפתוח בחקירה נגד השר בן גביר על רקע דברים דומים שאמר

פרקליט המדינה ממליץ לפתוח בחקירה נגד הזמר שקרא "למחוק את עזה"
אייל גולן צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

פרקליט המדינה עמית איסמן המליץ ליועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה פלילית נגד הזמר אייל גולן, בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה, זאת לאחר שקרא במהלך הופעה שקיים מספר ימים אחרי הטבח בדרום "למחוק את עזה" ו"לא להשאיר שם בן אדם אחד". כך נחשף הערב (ראשון) בכאן חדשות. 

כעת ההחלטה מונחת על שולחה של היועצת המשפטית לממשלה, שתכריע האם לקבל את המלצת איסמן. 

אייל גולן מסר בתגובה לפרסום: "עם ישראל חי".

כזכור, בחודש יולי המליץ פרקליט המדינה איסמן לפתוח בחקירה נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר על דברים דומים שאמר. עד כה, היועמ"שית טרם מסרה את החלטתה גם בעניינו. 

איסמן טען אז כי מדברי השר בתחילת ימי המלחמה השתמע שהוא חושב שכל תושבי עזה מחבלים, וממילא ניתן להבין שצריך להרוג את כל תושבי עזה.

בן גביר התייחס לפרסום:

עוד כתב סעדה: "לעומת זאת את מחבלי הנוחבה ששחטו ישראלים או את האויב מבית שמסית ברשתות החברתיות לבצע פיגועים וחולם להיות שהיד - אותם פרקליט המדינה פחות מעדיף לחקור או להעמיד לדין. ככה זה כשמדובר בשילוב של פרקליט כושל עם קופת שרצים מלאה שמונה לתפקיד החשוב הזה מטעמים פוליטיים בלבד".

ח"כ טלי גוטליב הגיבה: "משהו כל כך לא מקצועי אצל פרקליט המדינה! ברמה של כשל לוגי וערכי עמוק. והפעם, אחרי שאיסמן דאג להורות לחקור סוף סוף את מעודדי הסרבנות, הממרידים והמסיתים, המאיימים ברצח רה״מ (ואני צינית אם למישהו היה ספק) הוא חיפש ופישפש בניירות עד שהעלה בחכתו את הזמר אייל גולן! רחמנא ליצלן גולן ׳העז׳ לומר אחרי שנודע לו על הרצח והטבח והחטיפה של בני ובנות עמינו בידי חמאס שצריך להשמיד את כל עזה ולא להשאיר שם אף אחד. אוי אוי אוי כמה נורא מצידו.. גולן חשוד לפי איסמן בהסתה לפגיעה בעזתים. קולטים?? אין פלא שהעזתים לועגים לנו. לא יאומן שהאיש עם המחשבה הכה הזויה הזו משמש בתפקיד פרקליט המדינה. איסמן, כדאי שתכיר, מחה תימחה את זכר עמלק".

אייל גולן עמית איסמן פרקליט המדינה הסתה השבעה באוקטובר רצועת עזה משה סעדה טלי גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}