ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"איננו נשברים"

'עלה המוות בחלונינו': ביישוב קדומים מבכים את הירצחו של הק' גדעון פרי הי״ד בפיגוע

במועצה המקומית קדומים מבכים הערב את הירצחו של גדעון פרי הי״ד שנפטר מוקדם יותר מפצעיו לאחר שנפצע אנושות ע"י מחבל נתעב באזור התעשייה בראון שבשומרון | "אנחנו מתאבלים על מות חברנו, אך איננו נשברים - ההתיישבות של היהודים בארצם חזקה מכל מכת מחבל, ובבניין הארץ ננוחם" נכתב בהודעת המועצה

'עלה המוות בחלונינו': ביישוב קדומים מבכים את הירצחו של הק' גדעון פרי הי״ד בפיגוע
נר צילום: pexels

במועצה המקומית קדומים מבכים הערב (ראשון) את הירצחו של גדעון פרי הי״ד שנפטר מוקדם יותר מפצעיו לאחר שנפצע אנושות ע"י מחבל נתעב באזור התעשייה בראון שבשומרון.

"עלה המוות בחלוננו. ביגון עמוק ובלב כואב ושורף אנו מודיעים על הירצחו של בן קדומים, חברנו האהוב והיקר גדעון פרי הי״ד" נכתב בהודעה.

"גדעון, נלחם במחבל בכל כוחו, אך לצערנו הפגיעות החמורות היו קריטיות, והוא נפטר מפצעיו בבית החולים בלינסון. 

אנחנו מחבקים ומלווים בשעה הקשה הזו את אשתו אלה וילדיהם יפעה, עלמה ורגב; את הוריו יוסי וחנה, אחותו רויטל רובינשטיין ואחיו רועי ומתתיהו".

באדיבות המשפחהגדעון פרי הי״דצילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה המועצה וכתבה כי "אנו דורשים מממשלת ישראל להבין שאנחנו במלחמה ולהורות לצבא לפעול בהתאם. אנחנו מתאבלים על מות חברנו, אך איננו נשברים - ההתיישבות של היהודים בארצם חזקה מכל מכת מחבל, ובבניין הארץ ננוחם". 

כזכור, מוקדם יותר היום מחבל פלסטיני תקף את גדעון הי"ד באזור התעשייה בראון באמצעות פטיש, פצע אותו באורח אנוש וגנב את נשקו. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל, בעל היתר עבודה בישראל ותושבי היישוב הסמוך קדומים הונחו להישאר בבתיהם.

בהמשך, נמסר מדוברות בית החולים בילינסון כי "לאחר מאמצים רבים ומאבק על חייו, הרופאים בחדר הטראומה בבילינסון מקבוצת כללית, נאלצו לקבוע את מותו של הגבר שנפצע באופן אנוש בפיגוע בשומרון".

המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני היום בשומרון הוא סלטאן נדאל עבד אלעזיז עבד אלגני, בשנות ה-20 לחייו מאזור קלקיליה. למחבל היה היתר לעסוק בתחום הנגרות. נמשך המצוד הנרחב אחריו מהאוויר והקרקע.

פיגוע קדומים אזור התעשייה בראון גדעון פרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}