י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עלתה באש

פיצוץ המשאית בת"א: מתחזק החשד שמדובר בנסיון פיגוע טרור

גבר בן כחמישים נהרג בעקבות התפוצצות משאית ברחוב לח"י בתל אביב. פראמדיק מד"א ניצן פארג': "כשהגענו ראינו את המשאית עולה באש ולידה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה"

המשאית שהתפוצצה בתל אביב
המשאית שהתפוצצה בתל אביב צילום: דוברות מד"א

גבר בן כ-50 נהרג הערב בפיצוץ משאית ברחוב לח"י בדרום תל אביב. בתחילה ההערכות היו כי הרקע לאירוע החריג הוא פלילי אך בהמשך, בשל הנסיבות הייחודיות של הפיצוץ, שב"כ הוכנס לחקירת האירוע וכל הכיוונים נבדקים.

ממד"א נמסר כי "בשעה 20:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על משאית שהתפוצצה ברחוב לח"י בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50, מחוסר הכרה ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית, וקובעים את מותו במקום".

פראמדיק מד"א ניצן פארג' סיפר: "נקראנו למקום עקב אזרחים ששמעו פיצוץ עז. כשהגענו ראינו את המשאית עולה באש ולידה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה". 

"לאחר בדיקות רפואיות הוא היה ללא דופק ונשימה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום", סיפר. 

מדוברות המשטרה נמסר כי "בסמוך לשעה 20:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות פיצוץ ברחוב הלח"י בת"א. מדובר בפיצוץ מטען חבלה. כתוצאה מהפיצוץ נהרג אדם אחד שזהותו טרם ידועה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני עפ"י גורמי רפואה ופונה לקבלת טיפול בבית חולים.

כוחות משטרת מרחב איילון ומחוז ת"א הגיעו במהירות לזירה. מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר יחד עם מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל מקיימים בדקות אלו הערכת מצב בזירה. כלל כיווני החקירה נבדקים".

 

תל אביב משאית מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}