ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"מציאות עצובה"

המגישה עוזבת: "מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ"

המגישה שיתפה: "לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ ואפילו איבדתי קמפיינים ממשרדי פרסום שעובדים איתי באופן קבוע שטענו שעצם היותי שכירה בערוץ 14 הביאה לפסילה"

המגישה עוזבת: "מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ"
אולפן ערוץ 14 צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

מגישת ערוץ 14, שני בן יעיש שמוראק, הודיעה בסוף השבוע על סיום עבודתה בערוץ לאחר כ-3 שנים. 

שני הגישה את תכניות הנדל"ן והצרכנות "עכשיו נדל"ן" ו"חשבון פתוח" בערוץ 14 ומאז פרוץ המלחמה לקחה חלק גם במשדרי החדשות והאקטואליה, כתבות מגזין במהדורה המרכזית ותכנית קבועה בימי שישי שמביאה לצופים בבית סיפורים אישיים ויוזמות מרגשות בתקופת מלחמת חרבות ברזל. 

בשנים האחרונות היא הפכה למשפיענית רשת חזקה בתחום הלייף סטייל והתיירות עם מעל 70k עוקבים וקהילה גדולה של משפחות שמטיילות בעקבותיה בארץ ובעולם. 

"אני מודה לעכשיו 14 על תקופה יפה ומתרגשת לקראת האתגרים הגדולים הבאים", מסרה היום שני בן יעיש. "לאורך הדרך נשאלתי לא מעט על העבודה בערוץ שנחשב למסורתי ימני, מבחינתי זה היה מקום עבודה מקצועי ומכבד ומעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי. אני נשארת בתקשורת אבל לא לוקחת צד פוליטי".

המגישה שיתפה: "לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ ואפילו איבדתי קמפיינים ברשתות החברתיות ממשרדי פרסום שעובדים איתי באופן קבוע שטענו שעצם היותי שכירה בערוץ 14 הביאה לפסילה של קמפיין איתי על הסף', זה עצוב אבל זאת המציאות".

ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}