י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הסתתר היטב

חוסל אחד המעורבים בפיגוע מחוץ לשגרירות ישראל בסרביה

סנאד רמוביץ׳, שהיה מקושר למחבל שביצע את הפיגוע בבלגרד חוסל על ידי המשטרה המקומית. הוא היווה מטרה קשה מאוד עבור כוחות הביטחון של סרביה, מכיוון שלא השתמש באמצעי תקשורת מודרניים

חוסל אחד המעורבים בפיגוע מחוץ לשגרירות ישראל בסרביה
 סנאד רמוביץ' צילום: רשתות חברתיות

המשטרה הסרבית חיסלה אתמול (שבת) את סנאד רמוביץ', אחד המעורבים בפיגוע עם חץ וקשת מחוץ לשגרירות ישראל בבלגרד. רמוביץ', היה מקושר לאיש שביצע פיגוע ב-29 ביוני בשגרירות ישראל בבלגרד, הוא נהרג על ידי המשטרה הסרבית בכפר חוטקובו, ליד נובי פאזאר, עיר מוסלמית בדרום סרביה על גבול קוסובו, לאחר שפתח באש לעבר השוטרים.

שר הפנים הסרבי, איביץ' דאצ'יץ', הכריז על מותו היום: "פעולה זו היא המשך לפעולות שבוצעו לאחר פעולת הטרור מול שגרירות ישראל בבלגרד", אמר. 

רמוביץ' היה בעל הבית של מילוש זויוביץ', שפצע שוטר מחוץ לשגרירות ביוני לפני שנורה למוות. רמוביץ' נידון בעבר ל-13 וחצי שנות מאסר בגין טרור, הקשור לקרב יריות עם המשטרה ב-2007.  

שר הפנים דאצ'יץ' סיפר שרמוביץ' סירב להיכנע במהלך המעצר וירה שלוש או ארבע יריות לעבר המשטרה. רמוביץ' נמלט לאחר מתקפת הטרור מול שגרירות ישראל בבלגרד ביוני וכי הוא הסתתר בקוסובו בשלב מסוים.

סנאד רמוביץ' שחוסל בכפר חוטקובו בלילה שבין שבת לראשון, היווה מטרה קשה מאוד עבור כוחות הביטחון של סרביה, מכיוון שלא השתמש באמצעי תקשורת מודרניים - כך דיווח אתר נובוסטי.

הפיגוע המדובר התרחש בשבת לפני כחודש וחצי, מילוש זויוביץ' תקף באמצעות חץ וקשת שוטר מחוץ לשגרירות ישראל בבלגרד, בירת סרביה. השוטר, שנפצע בצווארו, הגיב בירי וחיסל את התוקף. השוטר פונה לבית החולים ועבר ניתוח להסרת החץ מצווארו. השגרירות היתה סגורה בזמן התקיפה.

סרביה פיגוע טרור שגרירות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}