י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קטין שב"ח וגנב

טיפשים בכבישים על מכוניות לא שלהם

איתוראן דיווחה למשטרה על גניבת רכב אבל החשוד עשה מה שנקרא "אפריקה" כלומר יצא מהרכב ונמלט. שוטרים ערכו סריקות לאיתור החשוד – שוהה בלתי חוקי, שנתפס כשהוא מסתתר בתוך שיח. גנב אחר ניסה לגנוב אופנוע של המשטרה

טיפשים בכבישים על מכוניות לא שלהם
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אתם מכירים את הטיפשים בכבישים היטב, לא? משום מה כל שבוע יש לנו מקבץ חדש ואיכותי של טיפשים, אבל הפעם אנחנו קצת נגוון לכם ונספר לכם על זן מוכר של טיפשים בכבישים: הטיפשים שלקחו לכם את האוטו. אז תשמעו מה קרה רק בשבוע שעבר: שוטרי הסיור של תחנת גלילות עסקו בפעילות וסריקות יזומות, כלומר הם פשוט השגיחו שהכל בסדר ותוך כדי נסיעה הם הבחינו ברכב נוסע בכביש בלי חלון אחורי.

למה זה מוזר שרכב נוסע עם חלון אחורי פתוח? תחשבו קצת, אנחנו בשיא הקיץ. ומי בכלל רוצה לנסוע עם החלון האחורי פתוח, הרוח משגעת את כל הרכב. אז השוטרים הרימו מחסום וגילו ברכב שוהה בלתי חוקי. הרכב, ניחשתם נכון, לא היה שלו.

במקביל בתל אביב התרחש מקרה דומה: איתוראן דיווחה למשטרה על גניבת רכב אבל החשוד עשה מה שנקרא "אפריקה" כלומר יצא מהרכב ונמלט. שוטרי תחנות ת"א צפון, גלילות וסיירי סל"ע של עריית ת"א-יפו ערכו סריקות לאיתור החשוד – שוהה בלתי חוקי, שנתפס כשהוא מסתתר בתוך שיח. כל זה קורה רבותי מתחת לאף שלנו בזמן שאנחנו ישנים בבית בלילה.

ואם אתם חושבים שזה המקרה היחיד אז בשבוע שעבר שוטרי תחנת לב תל אביב היו בסיור כשהם הבחינו בבחור צעיר שעורר את חשדם: מה צעיר בן 17 מקלקיליה מחפש בתל אביב באמצע הלילה? את התשובה השוטרים קיבלו כשהם פתחו את תיק הכלים של הבחור וגילו מכשיר מיוחד לפריצת אופנועים. גם הקטין בן ה 17 הוא כמובן שוהה בלתי חוקי.

אבל את שיא השיאים של הטיפשים שמרנו לכם לסוף: תושב טייבה בן 22 הגיע לתחנת משטרת תל אביב צפון כדי לפגוש קרוב משפחה שנעצר על גניבת רכב. ואז מה הוא עשה? ניסה לגנוב אופנוע של המשטרה. נשבעים לכם, סיפור אמיתי. אז הוא נעצר.

נכון שזה משוגע לחלוטין? אלה רק החדשות שהתרחשו בשבוע שעבר, כלך כך הרבה גנבי רכב מסתובבים לנו ברחובות בלילות, צריך לדאוג לשמור יותר טוב על הרכב. ונסיים בטיפש בכבישים אחד אחרון שלא גנב כלום, הוא רק טיפש.

תושב ג'אסר א זרקה בן 24 נתפס בכביש 4 לבדיקה בכביש 4 בפעולה שגרתית של שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה ומה התברר? הוא פסול לנהיגה על ידי בית המשפט ומעולם לא הוציא רישיון על אופנוע. אז הוא נעצר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר והוא נשלח למעצר בית.  האופנוע כמובן הוחרם לחודש.

משטרת התנועה גסר א זרקא גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}