ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הטלפון המסתורי

בחיזבאללה מכחישים את הדיווח על אופן החיסול: "פרי הדמיון"

בחיזבאללה הוציאו הודעה נגד הדיווח ב'וול סטריט ג'ורנל' על אופן חיסול רמטכ"ל חיזבאללה: "הנרטיב שתואר לחיסול פואד שוכר מומצא ומלא בשקרים" מסר ארגון חיזבאללה לתקשורת

בחיזבאללה מכחישים את הדיווח על אופן החיסול: "פרי הדמיון"
פואד שוכר צילום: חיזבאללה

הבוקר פרוסמה ב"וול-סטריט ג'ורנל" כתבה בה נטען מפי גורמים בלבנון כי חיסול רמטכ"ל חזבאללה, פואד שוכר נעשה בין היתר באצצעות שיחה מאדם שאמר לו לעלות לדירתו חמש קומות - מעל הקומה בה שהה. השיחה שמשכה את שוכר לקומה השביעית, בה יהיה נוח יותר לפגיעה בשל הבניינים הסובבים, כנראה הגיעה מאדם שפרץ לרשת התקשורת הפנימית של חזבאללה, אמר הגורם הרשמי.

רועי קייס דיווח בכאן חדשות, כי מערך התקשורת של חיזבאללה מכחיש באופן נחרץ את הדיווח בעיתון האמריקאי על אופן חיסולו של רמטכ"ל הארגון. חיזבאללה טוען כי שלושת העיתונאים החתומים על הדיווח מעולם לא פגשו אף בכיר חיזבאללה, וכי המקורות אליהם הם מתייחסים מתוך הארגון אינם אלא פרי הדימיון.

קייס הוסיף מוקדם יותר היום: "בוא נגיד את זה ככה, את הפרטים החדשים כביכול שפורסמו בוול סטריט ג'ונרל מפי גורם בכיר חיזבאללה על חיסול רמטכ"ל הארגון שוכר הייתי לוקח עם קורטוב של מלח".

לטענת העיתון: לפי גורם בחיזבאללה, קיבל שוכר טלפון ממישהו שאמר לו לעלות לדירתו חמש קומות למעלה. את היום האחרון שלו העביר שוכר במשרדו, בקומה השנייה בבניין מגורים בדאחייה. הוא התגורר באותו בניין, בקומה השביעית כדי למנוע את הצורך לנוע יותר מדי. בסביבות השעה 19:00 נהרג שוכר עם אשתו, שתי נשים נוספות ושני ילדים.

חיזבאללה וול סטריט ג'ורנל מלחמת חרבות ברזל פואד שוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}