י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שדרוג הרגעים המתוקים

עם לוטוס החיים הם פיקניק

לוטוס מזמינה אתכם לשדרג את הרגעים המתוקים למתוקים עוד יותר ולשלב את לוטוס בארוחות כייפיות וטעימות מחוץ לבית

עם לוטוס החיים הם פיקניק
מאפה שמרים לוטוס צילום: רון יוחננוב

אז הנה הגיעה העונה שכולנו חיכינו לה - עונת ה'ארוחות ערב מחוץ לבית בפארק על מחצלת'. או בלשון העם: פיקניק משפחתי. התקופה היפה, העייפה והעמוסה שמחכים לה כל השנה ולקראת סופה רק מתפללים שתסתיים. זמן של משפחה, הווי וגיבוש של משחק קופסא משותף או רגעים של צחוק עד אמצע הלילה מהולים במריבות, שעמום ו'אמא היא עשתה לי'. אבל רגע אחרי, כשמגיע הראשון לספטמבר והבית מתרוקן מילדים, בלאגן, רעש ואוכל, אנחנו תמיד נשארים עם טעם מתוק של זכרונות משותפים כי אחרי הכל- אין כמו משפחה.

אם כבר רגעים של הווי משפחתי וארוחות ערב חגיגיות בפארק, לוטוס מזמינה אתכם לשדרג את הרגעים המתוקים למתוקים עוד יותר ולשלב את לוטוס בארוחות כייפיות וטעימות מחוץ לבית. בין אם אתם מהמשקיענים שאורזים פנקייקים וירקות חתוכים, ובין אם אתם דוגלים בקלאס באפס מאמץ וגורפים מהמקרר מה שיש, ממרח לוטוס יהפוך את הרגעים המשפחתיים שלכם בקלות לטעימים ומפנקים במיוחד.

איך עושים את זה? לגרסת הקלאס באפס מאמץ - תגרפו מהשיש לחם, פיתות או טורטיות, תשלפו סכין מהמגירה וממרח לוטוס מהארון ופתאום הילדים יעדיפו לאכול בתיאבון סנדביץ מתוק במקום להתנסות בעוד מגלשה.

אם אתם מהסוג שאוהב להשקיע, נסו לשלב את לוטוס בפנקייקים או לביבות גבינה מתוקות אותם תארזו לדרך, בתוך טוסטים מתוקים עם ממרח שוקולד, ממרח לוטוס וסוכריות צבעוניות, בעוגיות מכל סוג שתבחרו- עוגיות שוקולד צ'יפס עם ממרח לוטוס מפתיע בתוכם, עוגיות חמאה עם טוויסט מפתיע ובינינו, כל דבר שיש בו שוקולד, חמאה וסוכר, לוטוס משתלב איתם נהדר ומקפיץ את הטעם.

אם אתם מהמגזימים ממש בזמן איכות משפחתי, תוכלו גם לאפות עם הילדים את ההפתעות המתוקות ליציאה המשפחתית ובכך ליהנות גם מחינוך בלתי פורמלי במטבח על הדרך ;)

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, לוטוס משתפת במתכון חדש ומלא חום ואהבה למאפים שהם שילוב מושלם של בצק שמרים רך ואוורירי עם מילוי מתוק של ממרח לוטוס, כאלו שכיף לפתוח איתם את הבוקר, לסיים איתם יום ולארוז צידה לדרך לכל זמן משפחתי והכי חשוב- קלים להכנה באופן מפתיע! ניתן להכין את המאפים פרווה או חלבי, לפי הצורך.

מאפי שמרים במילוי לוטוס בצורת לב

מאת: רון יוחננוב

מצרכים לכ-14 מאפים:

3.5 כוסות (500 גרם) קמח לבן

כף שמרים יבשים או 25 גרם שמרים טריים

1/3 כוס (150 גרם) סוכר

ביצה

כף תמצית וניל איכותית

קורט מלח

כוס (250 מ"ל) חלב או מים (או יותר, לפי הצורך)

100 גרם חמאה רכה / נטורינה לפרווה, חתוכה לקוביות

למילוי:

1 צנצנת ממרח לוטוס

לסירופ סוכר

1/2 כוס סוכר (100 גרם)

1/2 כוס מים (120 מ"ל)

אופן ההכנה:

בקערת המיקסר, שמים את הקמח, השמרים והסוכר.

מוסיפים את המלח, המים והביצים ומתחילים ללוש את הבצק תוך כדי הוספת קוביות חמאה בהדרגה, עד לקבלת בצק רך וגמיש. ממשיכים ללוש כ-10 דקות, עד שהבצק חלק ואלסטי.

מכסים את הקערה בניילון נצמד ומניחים לבצק לתפוח במקום חמים כשעה, או עד להכפלת הנפח.

מחממים תנור ל-180 מעלות.

לאחר שהבצק תפח, מחלקים אותו לכדורים במשקל של כ-70 גרם כל אחד.

מרדדים כל כדור לעלה דק ומוארך, מורחים שכבה נדיבה של ממרח לוטוס על הבצק.

מגלגלים את הבצק לרולדה הדוקה.

מקפלים את הרולדה לחצי ויוצרים חתך לאורך הרולדה (לא עד הסוף) ומשאירים כ-1 ס"מ מחוברים בקצה.פותחים את הרולדה לצורת לב ומניחים על תבנית מרופדת בנייר אפייה.

אופים כ-20-25 דקות, או עד שהמאפים מזהיבים.

בסיר קטן, מערבבים את הסוכר והמים. מביאים לרתיחה על אש בינונית, תוך כדי ערבוב מתמיד, עד שהסוכר נמס לחלוטין. מנמיכים את האש ומבשלים כ-5 דקות נוספות, עד לקבלת סירופ סמיך מעט.

מסירים מהאש ומצננים מעט.

מוציאים מהתנור, מורחים את סירופ הסוכר ומצננים מעט לפני ההגשה.

לוטוס

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}