י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מעמד מיוחד

ט"ו באב בעמוקה: אל תפספסו את 'שטר השידוכים' הנדיר של הרב גרוס

ט"ו באב, היום שמעוכבי הזיווגים נושאים את עיניהם, למעמד התפילה המיוחד שיתקיים בעמוקה על ידי הגאון האדיר רבי מרדכי גרוס שליט"א, שיעתיר על כל שמות התורמים ויזכירם בפרטיות ויחתום על שטר השידוכים – שיבטיח לכם זיווג הגון במהרה

ט"ו באב בעמוקה: אל תפספסו את 'שטר השידוכים' הנדיר של הרב גרוס
ר' מרדכי בעמוקה צילום: ועד הרבנים

שידוך טוב הוא אבן היסוד של חיים מאושרים ומלאי משמעות. אך לצערנו, רבים מבני ובנות קהילתנו מתמודדים עם קושי עצום במציאת זיווגם. הציפיות הגבוהות, הרצון למצוא התאמה מושלמת בתורה ויראת שמים, והלחץ החברתי - כל אלה יכולים להפוך את המסע לקשה כמו קריעת ים סוף, כפשוטו.

הבדידות והחשש מפני העתיד מעיקים על לב המתבגרים שטרם מצאו את זיווגם. הורים רבים מוצאים עצמם דואגים ומתפללים יום וליל לישועת ילדיהם. בתוך המערבולת הזו – יש לנו הזדמנות נדירה לזכות לישועה.

שלחו עכשיו שמות למעמד התפילה לזיווגים הגונים ולקבלת שטר השידוכים>>

ביום ט"ו באב הקרוב, היום המסוגל ביותר לענייני שידוכים מימות התנאים הקדושים, ניתנת לנו הזדמנות יוצאת דופן להתחבר לכוח התפילה ולפתוח שערי שמים. מעמד תפילה מיוחדת יתקיים על ידי מרן הגאון האדיר הרב מרדכי גרוס שליט"א, בעמוקה, על ציונו של התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל - מקום הידוע בסגולתו העצומה למציאת זיווג הגון.

מרן הגר"מ גרוס, אשר ידוע בכוח תפילתו ובברכותיו, יתפלל אישית על כל שם ושם, ובשיא המעמד, יחתום הרב על "שטר השידוכים" המיוחד - סגולה עוצמתית לזיווג הגון בקרוב. זוהי הזדמנות נדירה עבור כל מי שמחפש את זיווגו, או עבור הורים המתפללים לילדיהם.

כמה דמעות יישפכו, כמה תפילות ייאמרו מעומק הלב, וכמה ברכות יינתנו במקום הקדוש הזה, ביום המסוגל ביותר!

שלחו עכשיו שמות למעמד התפילה לזיווגים הגונים ולקבלת שטר השידוכים

התורמים ל'ועד הרבנים לענייני צדקה', הצדקה המהודרת שכל גדולי ישראל זצוק"ל ויבלחט"א סמכו את ידיהם עליו, יזכו כי מרן הגר"מ גרוס שליט"א יעתיר עבורם, ויקבלו את שטר השידוכים, שרבים כבר נושעו בזכותו.

יצוין כי אם חלילה, מפאת המצב הביטחוני, לא יתאפשר להגיע לעמוקה, התפילה תתקיים בבית מרן שליט"א, ולאחר מכן תיערך תפילה נוספת בעמוקה. כך או כך, כוח התפילה והברכה יהיה שלם ומלא.

אל תחמיצו הזדמנות נדירה זו! תרמו כבר עכשיו כדי להבטיח את השתתפותכם במעמד המיוחד הזה. יחד, בכוח התפילה והצדקה, נפתח שערי שמיים לישועות ולזיווגים הגונים במהרה, עבורכם, או עבור קרובי המשפחה והחברים שלכם, שאתם רואים בסבלם ומחפשים דרך לעזור להם.

בזכות כוח הצדקה עבור עמלי התורה, האלמנות והיתומים והנזקקים הרבים, יחד עם כוח התפילה בזמן המסוגל ובמקום המסוגל, עם עמודא דצלותהון דישראל הגר"מ גרוס שליט"א, תיזכו להיוושע בקרוב בזיווג הגון, ובשידוך המתאים עבורכם.

שלחו עכשיו שמות למעמד התפילה לזיווגים הגונים ולקבלת שטר השידוכים>>

 

ועד הרבנים שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}