י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סימני נשיכה

אימה בגן החיות התנ"כי: תנין תקף עובד

תנין תקף מטפל כבן 40 בגן החיות התנ"כי בירושלים, ופצע אותו באורח בינוני. העובד פונה בהכרה מלאה, לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים

אימה בגן החיות התנ"כי: תנין תקף עובד
התנין שתקף צילום: דוברות המשטרה

תנין תקף מטפל כבן 40 בגן החיות התנ"כי בירושלים, ופצע אותו באורח בינוני. צוות מד"א פינה את העובד בהכרה מלאה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

ממד"א נמסר כי בשעה 09:35 התקבל דיווח במוקד, על עובד שנפצע במהלך עבודתו בטיפול בתנין בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבי"ח הדסה עין כרם, העובד הוא בן 40 במצב בינוני, בהכרה מלאה, עם סימני נשיכה בגופו.

חוקר המשטרה מתחנת מוריה, רנ"ג אבי סוטו בזירת גן החיות צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: בשעה האחרונה התקבל דיווח על שמיעת ירי בגן החיות התנ״כי בירושלים, ולמקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים. 

בתוך כך, התקבל דיווח נוסף כי בגן החיות ננשך עובד במתחם התנינים. בהמשך התברר כי מאבטח שהבחין בהתרחשות ובשל חשש לחיי העובד, ירה בתנין, ובכך כפי הנראה הציל את חייו.

העובד שננשך, נחבל קשות בחלקי גופו ופונה במצב בינוני-קשה להמשך טיפול רפואי. כוחות המשטרה של מחוז ירושלים במקום החלו בחקירת נסיבות המקרה - שסווג כתאונת עבודה.

שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים בפיקוד מפקד תחנת מוריה, נצ״מ שלומי בכר, שהגיעו למקום, פתחו בחקירת נסיבות המקרה.

פרופ׳ באלה מיקלוש, מנהל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, עדכן כי עם הגיעו ליחידת הטראומה, אבחן הצוות פגיעות נרחבות על פני גופו והוא נלקח באופן מיידי לחדר הניתוח, עם צוות מנתחים רב תחומי.

תנין מד"א גן החיות התנכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}