י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
התנכל לחרדים

שבע שנות מאסר בגין הצתה וגרפיטי אנטישמי, 14 בתים הושחתו

גבר אנטישמי מניו ג'רזי נידון ל-7 שנות מאסר לאחר שהואשם בהצתה, וריסוס גרפיטי אנטישמי בטומס ריבר. 14 בתים הושחתו בעזרת ספריי עם "סמלים נאציים". הפשעים הגיעו על רקע קרבות משפטיים וסכסוך אזורי על מיקום בתי כנסת

שבע שנות מאסר בגין הצתה וגרפיטי אנטישמי, 14 בתים הושחתו
אילוסטרציה צילום: pixabay

גבר מניו ג'רזי נידון לשבע שנים בגין הצתה וריסוס כתובות נאצה אנטישמיות בשנה שעברה בטומס ריבר, שם מתגוררים יהודים רבים, כך מסרו הרשויות.

התובעים במחוז אושן אמרו כי רון קאר, בן 35 מהעיירה מנצ'סטר בניו ג'רזי, ביצע הצתות, הפחדות ופשעים פליליים נוספים. הוא קיבל שבע שנות מאסר.

בהודעה לעיתונות, התובעים מסרו שמשטרת העיירה הוזעקה לאזור פיין לייק פארק ביוני 2023 ומצאה 14 בתים שהושחתו בעזרת ספריי עם "סמלים נאציים". למחרת הוזעקו כוחות הכיבוי לשריפה שהרסה בית אחד וגרמה נזק לשלושה אחרים.

קאר נעצר בשני המקרים, החוקרים מסרו הצהרות כי הנאשם הטיח אמירות אנטישמיות רבות לחוקרים תוך כדי החקירה. הוא אמר למשטרה שהוא "מציל את השכונה" והוא חשב שהבית שהצית יהפוך לבית ספר או "ארץ תפילה", נכתב בתצהיר החוקרים.

עורך דינו שיין פאו אמר לתקשורת, כי הוא מקווה שמרשו "יקבל את העזרה שהוא צריך".

התקשורת המקומית דיווחה כי הפשעים הגיעו על רקע קרבות משפטיים וסכסוך אזורי על מיקום בתי כנסת ובתי ספר חרדיים במחוז אושן, שם הגיעו משפחות חרדיות רבות בשנים האחרונות.

 

 

 

אנטישמיות ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}