ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
חבריו ספדו

רס"ן יותם הי"ד נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים: "היה נשמה ענקית ובן אדם זהב"

היום התיר צה"ל לפרסום כי רס"ן יותם יצחק פלד הי"ד נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים. חבריו ספדו: "מעבר להיותו מפקד וחבר קרוב - היה נשמה ענקית"

רס"ן יותם הי"ד נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים: "היה נשמה ענקית ובן אדם זהב"
יותם יצחק פלד הי"ד צילום: דובר צה"ל

הערב (מוצאי שבת) הותר לפרסום כי רס"ן (מיל׳) יותם יצחק פלד, בן 34, מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, חיל הלוגיסטיקה, נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים. 

באזרחות התנדב פלד הי"ד בארגון "חסד חיים ואמת", שעוזר למשפחות אבלות. יוסי הרשקוביץ, חברו של יותם, ספד לו ואמר כי "השבת יצאה עם בשורה קשה מנשוא".

דובר צה"ל יותם יצחק פלד הי"דצילום: דובר צה"ל

עוד אמר ל"ווינט": "חברי הטוב יותם פלד ז"ל נהרג בעזה בפעילות מבצעית. הלב ממאן להאמין. יותר, מעבר להיותו מפקד וחבר קרוב - היה נשמה ענקית. אין מילים לתאר את האובדן הקשה". 

דניאלה דולב יפת, הוסיפה: "בן אדם זהב, אין אנשים כאלה בעולם. תודה יותי, לא אשכח אותך". דרור לוי ספד וכתב: "יותם חבר יקר, המילה 'הותר לפרסום' תמיד מכניסה אותי ללחץ והפעם זה היית אתה לצערי הרב. תשמור עלינו מלמעלה".

רז שגיא ראש עיריית ראש העין, מסר: "ראש העין אבלה על נפילתו של תושב העיר רס"ן במיל' יותם יצחק פלד ז"ל, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בחטיבת הלוגיסטיקה שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. צוותי העירייה מחבקים את המשפחה בשעה קשה זו ויסייעו בכל שיידרש. יהי זכרו של יותם יצחק ברוך".

יותם יצחק פלד חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}