ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
כשהוא רעול פנים

ירדני שהשחית עסקים פרו-ישראליים בארה"ב, צפוי לעונש כבד

גבר ירדני בפלורידה הואשם בהשחתת עסקים של פרו-ישראליים. האיש, בן 43, הואשם בהרס דלתות כניסה של עסקים כשהוא רעול פנים, ואיים "להרוס או לפוצץ" חברות שתומכות בישראל

ירדני שהשחית עסקים פרו-ישראליים בארה"ב, צפוי לעונש כבד
אחד העסקים שהושחת צילום: משרד המשפטים של ארה"ב

גבר ירדני המתגורר במרכז פלורידה מואשם בגרימת נזק של מאות אלפי דולרים במתקן אנרגיה סולארית ובהשחתת עסקים פרטיים רבים בשל תמיכתם במדינת ישראל. כך הודיעו התובעים הפדרליים בארה"ב.

האשם יוניס האשם הנאיהן, בן 43 מאורלנדו, נעצר בחודש שעבר, אם יורשע, הוא צפוי לעד 60 שנות מאסר. שופט הורה להשאיר את האיש במעצר עד לדיון ביום רביעי הקרוב.

הנאשם, אזרח ירדני המתגורר באורלנדו, פלורידה, מואשם בארבע עבירות של איומים בשימוש בחומרי נפץ ובסעיף אחד של השמדת מתקן אנרגיה.

"אנו טוענים כי הנאשם איים לבצע אלימות מעוררת שנאה בארצנו, בין השאר לפגוע בעסקים בשל תמיכתם בישראל", אמר התובע הכללי, מריק גרלנד. "מעשים ואיומים כאלה באלימות, בין אם הם מכוונים למקומות שאמריקאים פוקדים מדי יום או לתשתית הקריטית של ארצנו, הם מסוכנים ביותר ולא יסבלו על ידי משרד המשפטים".

"במסווה של הבעת אמונותיו, הנאשם תקף מתקן חשמל ואיים על עסקים מקומיים, וגרם לנזקים של מאות אלפי דולרים", אמר מנהל ה-FBI כריסטופר ריי. "אלימות והרס של רכוש כדי לאיים ולהפחיד אחרים לעולם לא יתקבלו. ה-FBI והשותפים שלנו יעבדו יחד כדי לרדוף ולהאשים את מי שנוקטים באלימות".

 

ירדן מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}