ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
יעשו שימוש בגנרטורים

בלבנון הודיעו על הפסקת אספקת החשמל לכל רחבי המדינה

חברת החשמל הלאומית בלבנון הודיעה כי הפסקת האספקה תחול גם על המתקנים החיוניים של המדינה. חברת המים בדרום לבנון ביקשה להגביל את צריכת המים למינימום. תושבי המדינה נאלצו להיעזר בשירותיהן של חברות חשמל פרטיות

בלבנון הודיעו על הפסקת אספקת החשמל לכל רחבי המדינה
ההריסות בביירות בעקבות הפיצוץ צילום: Zaatari Lebanon/Flash90

חברת החשמל הלאומית בלבנון הודיעה היום על הפסקת אספקת החשמל מטעמה לכל רחבי המדינה, כולל המתקנים החיוניים של המדינה, לאחר שנגמרה יחידת הייצור האחרונה בתחנת הכוח א-זהראני בדרום לבנון. בעקבות כך, חברת המים בדרום המדינה ביקשה להגביל את צריכת המים למינימום, כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות.

בין המתקנים החיוניים שהחברה תפסיק לספק להם חשמל נמל התעופה בביירות, הנמל הימי, משאבות מים, ביוב, בתי כלא ועוד. בנמל התעופה של ביירות הודיעו כי יעשו שימוש בגנרטורים כדי לספק את החשמל.

עומר שחר, דיווח כי בשל עצירת שירותי החשמל, חברת המים בדרום לבנון ביקשה מהצרכנים להגביל את השימוש במים למינימום. יש לציין כי בשנים האחרונות וכולל בשנה שעברה בצל המצב הכלכלי הקשה, היו פעמים שבהם הודיעה חברת החשמל על חוסר יכולתה לספק חשמל לכלל המדינה.

בשנים האחרונות גם בימי שגרה חברת החשמל הלבנונית סיפקה חשמל למספר שעות בודדות ואילו למשך שאר שעות היום תושבי המדינה נאלצו להיעזר בשירותיהן של חברות חשמל פרטיות.

לבנון הפסקות חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}