ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
התאונה המחרידה

הלוויה מצמררת בערב שבת: "שרולי, שרולי, לכל אחד עזרת"

בערב שבת נערכה הלווייתו של הרה"ח ר' ישראל שלום אשרי ז"ל, חסיד בעלזא שנהרג בתאונה קטלנית. "אנחנו רגילים להיכנס לביהמ"ד בכל בוקר ואתה ממתין לנו עם חיוך על הפנים גם לפני התפלה וגם לאחר התפלה"

הלוויה מצמררת בערב שבת: "שרולי, שרולי, לכל אחד עזרת"
מסע הלוויה בערב שבת צילום: בורו פארק 24

מסע הלווייה קורע לב התקיים ביום שישי בערב שבת שבו המונים ליוו בבורו פארק ובמונסי את איש החסד האברך הצעיר הרה"ח ר' ישראל שלום אשרי ז"ל מחסידי בעלזא, שנהרג באופן טראגי בתאונת דרכים מחרידה יחד עם האברך ר' מנדל ויינברגר ז"ל. ההלווייה התקיימה ביום שישי אחה"צ ברחבת ביהמ"ד דחסידי בעלזא ברח' ה- 39 בבורו פארק.

מסע הלוויה קורע לב בערב שבת בבורו פארק צילום: באדיבות המצלם

במסע הלוויה הספידו אחד מחשובי המתפללים העסקן הרה"ח ר' יוסף שלמה שפירא בשם מתפללי ביהמ"ד, בין דבריו בכה בבכי תמרורים וזעק: "שרולי, שרולי, אנחנו רגילים להיכנס לביהמ"ד בכל בוקר ואתה ממתין לנו עם חיוך על הפנים גם לפני התפלה וגם לאחר התפלה, עכשיו אתה נמצא פה בארון ואתה לא עונה לנו, נכנסנו הבוקר לביהמ"ד כל אחד עם הפרצוף הכאוב ולא ידעו להגיד בבירור ישראל שלום כן פה או לא פה, אנחנו עומדים פה כל החברים ביחד, לכל אחד עזרת במשהו אחר אם בעצה טובה אם בכסף וכו', אין אחד שיכול פה להגיד שלא נעזר בך".

"שמעתי שיחה שמסר הגר"ש אלתר בערב תשעה באב ובו הרחיב על המצב בארץ ישראל, והפחד ששורר על כולם ולא יודעים מתי יבוא ההתקפה מאירן וכו', ואמר שיש מקל שעומד ומכה ומעיר ומזיז את כולם, ומי מחזיק במקל הקב"ה בכבודו ובעצמו, אנחנו עומדים פה אנשים מבוגרים ומלווים אברך צעיר, עומדים פה הורים וזקנים המלווים את בנם ונכדם רח"ל, בעצם לכל גיל ילד, בחור או אברך צריכים להגיד משהו אחר, ויש דרכים להסביר לכל אחד ואחד, מה קרה ולמה זה קרה, אבל פה אנחנו עומדים כאן כבנים למקום ושואלים את הרבוש"ע על מה עשה ה' ככה, מה עשינו שאנחנו צריכים ללוות אברך צעיר כזה, ולמה עשית לנו את זה". 

"אנחנו בטוחים שהקב"ה לא עושה שום דבר רע וכל מה שעושה הוא לטוב, וצריכים להתחזק ביתר שאת באמונה שלימה ובבטחון בה'. אנחנו מבטיחים פה כולנו ביחד שבל"נ כל אחד ואחד מהחברים שלך יעשו טובה לעילוי נשמתך, כמו שאתה עשית בכל החיים שלך בעזרה וחסד לזולת, והחיים שלך נגדעו ככה באופן טראגי וקשה, נעשה גם אנחנו בכל יום טובה ועזרה ליהודי".

בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}