ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
כועסים על נסראללה

זעם בלבנון אחרי חשיפת מנהרות הענק של חיזבאללה

סרטון שפרסם חיזבאללה הדהד לא רק בישראל אלא כמובן גם בלבנון. אזרחים הופתעו מהמתחם התת-קרקעי: "מסוגלים לבנות מנהרות עם תאורה, אבל לא לספק לנו מים וחשמל".

זעם בלבנון אחרי חשיפת מנהרות הענק של חיזבאללה
אופנועים ומשאיות ומשגרים במנהרות חיזבאללה צילום: חיזבאללה

הסרטון שפרסם אתמול (שישי) חיזבאללה, שבו חשף מתקן תת קרקעי המכונה "עמאד 4", גרר תגובות רבות ברשתות בעיקר מצד מתנגדי נסראללה שלא הצליחו להתעלם מהתנאים הטובים בתוך מנהרה. הם גם טענו כי מול המערכות והתאורה שתועדו בסרטון האזרחים סובלים ממצוקה מעל פני השטח, ובתוכה גם מחסור במקלטים.

אופנועים ומשאיות ומשגרים במנהרות חיזבאללה צילום: חיזבאללה

העיתונאית הלבנונית ליאל אל-אחתיאר, מרשת אל-ערבייה הסעודית, הידועה בהתבטאויותיה נגד חיזבאללה, טענה כי הארגון משרת את ישראל באמצעות הסרטון שפרסם. "האם חיזבאללה נותן לנתניהו תירוץ לתקוף את לבנון, אחרי פרסום הסרטון של 'עמאד 4'? זה נראה למישהו שזה מרתיע את הטירוף של נתניהו?", דבריה הובאו באתר Ynet.

אזרחים לבנוניים שהגיבו על הסרטון תהו מהיכן התאורה והמים במנהרה, בזמן שהמדינה נמצאת במשבר אנרגיה. אחד הגולשים כתב: "אם לחיזבאללה יש את היכולת לבנות את המנהרות, מדוע הוא לא מסוגל לספק לסביבה שלו חשמל ומים?".

סמיר ג'עג'ע, יושב ראש מפלגת הכוחות הלבנונים, אמר אתמול בתגובה לסרטון שפרסם חיזבאללה: "איפה המתקנים האלה היו כשמספר ההרוגים עלה על 500? חיזבאללה לא יכול לקבוע את גורלה של לבנון באמצעות מלחמה". ג'עג'ע הוסיף כי המתקנים הם במימון איראני - ולא מדובר באינטרס של העם הלבנוני".

בסרטון שפורסם אתמול נשמעים איומים של נסראללה לגבי יכולות ארגון הטרור, בסרטון נחשפו מנהרות ענק של חיזבאללה, מצוידות במחשבים, תאורה, בגודל ועומק המאפשרים מעבר משאיות בקלות וכמובן גם אופנועים.

חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}