י"ב אלול התשפ"ד
15.09.2024
"נפגש איתי"

הרצוג קרא להוציא את "הכהניזם" מהממשלה, בן גביר תקף בחריפות

נשיא המדינה יצחק הרצוג התעמת עם מפגינים שהאשימו אותו כי אינו עושה מספיק כדי להביא לשינוי. הרצוג אמר: "את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא. צריך להוציא את הכהניזם מהממשלה". בן גביר: "הרצוג התמודד לנשיאות ונפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי"

הרצוג קרא להוציא את "הכהניזם" מהממשלה, בן גביר תקף בחריפות
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפגינים התעמתו במהלך השבת עם נשיא המדינה יצחק הרצוג והאשימו אותו כי אינו עושה מספיק כדי להביא לשינוי, הנשיא השיב כי הוא קרא לאחדות.

הרצוג נשאל אם הוא מעודד אחדות גם עם שרים כמו השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר והשיב: "להיפך, את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא. צריך להוציא את הכהניזם מהממשלה".

השר בן גביר הגיב: "כשבוז׳י הרצוג התמודד לנשיאות הוא נפגש איתי מספר פעמים כדי לקבל את תמיכתי. הוא כמובן גם אמר את כל מה שהיה צריך כדי לקבל את תמיכתי".

בן גביר הוסיף: "אמנם הבהרתי לו אז, שאצביע למרים פרץ, אולם מאז נפגשנו מספר פעמים, כשתמיד הוא החמיא כמה שרי עוצמה יהודית מוכשרים, כמה הוא מרוצה מחברי הכנסת שלנו, ואיך למרות שיש מחלוקות הוא מעריך אותי אישית עד מאוד...

משעשע היה לשמוע את כבוד הנשיא מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם... זה כמובן מצטרף ל״אות הכבוד״ שהעניק לאנרכיסטים והסרבנים שפגעו בצה״ל והובילו לאסון ה-7.10. אולי מוטב שבוז'י ינהג כמו שנהג בחקירות המשטרה שלו ופשוט ישתוק - צביעות היא דבר מגעיל", כך בן גביר.

 

יצחק הרצוג בנימין נתניהו עוצמה יהודית ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}