ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מטח כבד לגליל

קצין צה"ל נהרג ברצועה | שני חיילים נפצעו קשה ובינוני במשגב עם

החלל ה-690 מתחילת המלחמה: קצין צה"ל נפל בעזה ושני לוחמים נפצעו באורח קשה ובינוני משיגור שנפל באזור משגב עם בגליל העליון. צה"ל הודיע כי מוקדם יותר היום התנקש בדרום לבנון בחייו של מפקד בכוח רדואן של חיזבאללה

קצין צה"ל נהרג ברצועה | שני חיילים נפצעו קשה ובינוני במשגב עם
שריפות בצפון צילום: Ayal Margolin/Flash90

הותר לפרסום כי רס"ן (מיל׳) יותם יצחק פלד, בן 34, מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, חיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

דובר צה"ל יותם יצחק פלד הי"דצילום: דובר צה"ל

בצפון: שני לוחמים נפצעו באורח בינוני וקל משיגור שנפל באזור משגב עם מוקדם יותר היום. השניים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם. מצבם של הפצועים קשה ובינוני. לפי צה"ל, במטח האחרון לגליל העליון זוהו 55 שיגורים, ולא ידוע על נפגעים.

תושבי מספר יישובים במועצה האזורית גליל עליון התבקשו לצמצם את תנועותיהם באזור, "בהמשך להערכת מצב של הצבא". מדובר ביישובים באצבע הגליל, בהם הקיבוצים מעיין ברוך, דפנה, כפר סאלד ונאות מרדכי.

14 צוותי כיבוי ושישה מטוסים פעלו משעות הצהריים במספר מוקדי שריפות שפרצו שפרצו בשטחים פתוחים בעקבות הירי לגליל העליון.

צה"ל הודיע כי מוקדם יותר היום התנקש בחסין אבראהים כאסב, ששימש כמפקד בכוח רדואן של חיזבאללה, באזור העיר צור שבדרום לבנון. לפי ההודעה, ההתנקשות בוצעה באמצעות כלי טיס של חיל האוויר.

התקיפה בלבנון צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר היום מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים עיתרון, עייתא א-שעב ואל מטמורה שבדרום לבנון.

בהמשך להתרעה שהופעלה על חדירת כלי טיס עוין במרחב קלע, לוחמי ההגנה האווירית ירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון, אין נפגעים.

בהמשך להתרעות שהופעלו במרחבים שתולה ונטועה, זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון ונפלו בשטח פתוח, אין נפגעים.

מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה חיזבאללה יותם יצחק פלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}