י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מופע היסטורי

מני הולנדר כבש את בנייני האומה, אלפי משתתפים

מני הולנדר שהתפרסם בכל העולם כמנטליסט החרדי הראשון, עשה את הבלתי ייאמן ובפעם הראשונה מילא את בנייני האומה עם אלפי משתתפים שבאו להנות מהמופע ההיסטורי

מני הולנדר כבש את בנייני האומה, אלפי משתתפים
מני הולנדר בבנייני האומה צילום: דניאל נפוסי

אלפי משתתפים, משפחות וילדים גדשו אמש (חמישי) את בנייני האומה במופע ייחודי של אמן החושים מני הולנדר ובהפקתו של דוד פדידה. במשך מעל לשעתיים נהנו הצופים מקטעי טלפתיה, מנטליזם, קריאת מחשבות, בשילוב מסכים וטכנולוגיות שטרם נראו עד כה. במופע שהינו ראשוני מסוגו, מסכי הענק שהקיפו את הבמה הפכו לחלק אינטגרלי מהמופע בקטעים אינטראקטיבים של אמו הויזואל שמוליק בן הרוש שפרצו את גבולות המסך.

מני הולנדר שהתפרסם בכל העולם כמנטליסט החרדי הראשון, עשה את הבלתי ייאמן ובפעם הראשונה מילא את בנייני האומה עם אלפי משתתפים שבאו להנות מהמופע ההיסטורי. במהלך הערב ביצע מני קטעים ייחודים שנכתבו במיוחד עבור המופע כשכל הקהל באולם הופך לחלק מההופעה, וברגע השיא הפתיעו צמד הכוכבים אפי סקקובסקי ומני וקשטוק (ברדק) לקטע משעשע שבוצע בפעם הראשונה על הבמה.

עוד התארחו במופע הזמרים פיני אינהורן, שוקי סלומון שהפתיעו על המסכים בקטעים אינטראקטיבים מיוחדים ואפילו ענק הזמר היהודי אברהם פריד קפץ לפרגן (בסרטון כמובן) לאחר הניחוש של השיר 'אבא מלך העולם' כשנבחר לשיר החסידי הפופולרי ביותר. מנהלו של מני הולנדר המפיק דוד פדידה מסכם בסיפוק את הצלחת המופע ההיסטורי שבפעם הראשונה במגזר החרדי מצליח אמן חושים למלא אולם גדול כמו בנייני האומה במופע שיהפוך למסורת מדי שנה בכל קיץ.

מני הולנדר בנייני האומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}