י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
תיעוד הלחימה

ביממה האחרונה: כוחות צה"ל השמידו עשרות מבנים צבאיים, חוליות מחבלים ותשתיות טרור

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול ברצועת עזה, וביממה האחרונה הושמדו 30 מטרות ביניהן מבנים צבאיים, חוליות מחבלים ותשתיות טרור נוספות | כוחות אוגדה 98 תקפו בארטילריה את המרחב ממנו שוגרו אתמול רקטות לכיסופים

ביממה האחרונה: כוחות צה"ל השמידו עשרות מבנים צבאיים, חוליות מחבלים ותשתיות טרור
פעילות הכוחות ברצועה צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל מעדכן כי כוחות אוגדה 98 הפועלים במרחב ח'אן יונס תקפו אמש בארטילריה את המרחב ממנו שוגרו רקטות אתמול (חמישי) לכיסופים. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים פשטו על מבנה במרחב ואיתרו בו אמצעי לחימה, בהם טילי כתף ומטענים.

תיעוד מתקיפות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

בפעילות משותפת של חיל האוויר ומרכז האש של האוגדה, כלי טיס תקפו וחיסלו מספר מחבלים, בהם מפעילי רחפנים ומחבלים שירו לעבר כוחותינו ולשטח הארץ במהלך המלחמה. כוחות זרוע הים תקפו וחיסלו מספר מחבלים שהיוו איום על לוחמי צה״ל שפעלו במרכז הרצועה.

בתקיפה משותפת של חיל האוויר והחטיבה הדרומית באוגדת עזה, כלי טיס תקפו וחיסלו מחבל מארגון הטרור חמאס אשר קידם מתווי טרור נגד כוחותינו במהלך המלחמה.

במרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת 'הראל' (10) איתרו ביממה האחרונה פירי מנהרות וחיסלו באמצעות רחפן מספר מחבלים שפעלו בסמוך לכוחות. 

בתקיפות חיל האוויר הושמדו ביממה האחרונה כ-30 מטרות ברחבי הרצועה, בהן מבנים צבאיים, חוליות מחבלים ותשתיות טרור נוספות.

 
גם בגזרה הצפונית פעל צה"ל הלילה. במהלך הלילה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר כילא. בנוסף, הכוחות צה"ל תקפו בארטילריה במרחבים רמיש ורמיה שבדרום לבנון.
תקיפות בלבנון צילום: דובר צה"ל

 

 

מלחמת חרבות ברזל אוגדה 98 חאן יונס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}