י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נסיון ההתנקשות

טראמפ לכתב החסידי: "זה נס, אלוהים הגן על חיי"

הנשיא לשעבר התייחס לנסיון ההתנקשות בחייו, ואמר לכתב החסידי של מגזין 'עמי': "זה נס, אלוהים הגן על חיי, אם לא הייתי זז באותה שניה לא הייתי איתכם". טראמפ הודה לסוכנים החשאיים "הכדורים שרקו מעל הראש שלי, הסוכנים היו מהירים"

טראמפ לכתב החסידי: "זה נס, אלוהים הגן על חיי"
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: באדיבות המצלם

ג'ק טורקס הכתב החסידי של המגזין החרדי 'עמי' שמסקר את הבית הלבן, שאל את דונלד טראמפ אתמול באירוע בחירות לגבי נסיון ההתנקשות בו לפני מספר שבועות: "דיברו הרבה על הנס שהיה לך, אתה דיברת איך אלוהים הגן על חייך, האם חשבת למה אלוהים שמר עליך?" שאל טורקס.

ג'ק טורקס עם טראמפ צילום: רשתות חברתיות

טראמפ הגיב: "זה נס, אלוהים הגן על חיי, אם לא הייתי זז באותה שניה לא הייתי איתכם, לאלוהים היה חלק בזה (שנשאר בחיים) אנחנו רוצים להציל את העולם, העולם הולך למטה, אני מאמין, הבנים שלי מומחים לירי, והם אמרו לי שזה היה ממש קרוב, הוא (המתנקש) היה יורה טוב, הוא פספס, הסוכנים החשאיים מצאו את היורה תוך 5 שניות, מגיע להם קרדיט, זה היה הבדל של 3 שניות, הכדורים שרקו מעל הראש שלי, הסוכנים היו מהירים, היו שם טעויות איך זה קרה, אבל היה שם אומץ גדול".

הנשיא טראמפ מתייחס לירי צילום: רשתות חברתיות
 

כזכור במהלך עצרת הקמפיין של הנשיא לשעבר טראמפ בבאטלר, פנסילבניה, בערב ה-13 ביולי בשעה 18:15 בערך, מתנקש ירה מספר יריות לעבר הבמה מעמדה מוגבהת מחוץ למקום העצרת.

טראמפ מובל החוצה מדמם ומנופף באגרוף לקהל צילום: רשתות חברתיות

אנשי השירות החשאי האמריקני נטרלו את היורה תוך שניות, השירות החשאי של ארצות הברית הגיב במהירות עם אמצעי הגנה והנשיא לשעבר נפצע באוזנו בלבד. אדם אחד נהרג, ושניים נוספים נפצעו. היורה שכב על גג כ-200 מטרים ממקום נאומו של טראמפ וירה מנשק מסוג AR15.

היורה הוא תומאס מת'יו קרוקס, בן ה-20, שכאמור נורה ונהרג על ידי השירות החשאי לאחר שניסה לחסל את דונלד טראמפ.

הנשיא טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ ארצות הברית ג'ק טורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}