י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"לא יכולתי להתאפק"

המשטרה מחפשת אדם שירק לעבר משפחה יהודית וצעק בשבח היטלר

נוסעת במטרו בפריז הותקפה על ידי גבר שאיים ותקף משפחה יהודית על ידי השמעת עלבונות אנטישמיים. כשהיא צילמה את התקיפה הוא ירק על הנוסעים, "הוא צעק לעברם צרור קללות, ושהם מבצעים פשעים נגד האנושות. החלטתי להתערב ולצלם את זה לא יכולתי להתאפק" סיפרה

המשטרה מחפשת אדם שירק לעבר משפחה יהודית וצעק בשבח היטלר
ניידת משטרה בצרפת צילום: באדיבות המצלם

אישה בת 25 הגישה תלונה במשטרת פריז לאחר שהותקפה ביום רביעי בקו 9 במטרו של פריז. האישה התעמתה עם אנטישמי שקילל משפחה יהודית. התוקף האנטישמי איים על משפחה יהודית, לאחר מכן האיש משמיע עלבונות אנטישמיים, וצעק ש"היטלר צדק".

"עליתי לרכבת התחתית. היו לי אוזניות. אבל שמעתי את האיש הזה. הוא התחיל להעליב אנשים, הוא תקף משפחה יהודית, ילדה קטנה והוריה. הוא ירק על האבא הוא תקף גם אותי", היא סיפרה לערוץ הצרפתי BFMTV.

כשהיא צילמה את התקיפה הוא ירק על הנוסעים, "הוא צעק לעברם צרור קללות, ושהם מבצעים פשעים נגד האנושות. החלטתי להתערב ולצלם את זה לא יכולתי להתאפק. המילים יצאו לי מהפה, אי אפשר היה לי שלא להגיב למרות שפחדתי מאוד", סיפרה הצעירה.

היא פחדה שהגבר יפגע בה או ישלוף סכין. בפרט שהיא הייתה היחידה שהגיבה. "איש לא בא לתמוך בי, מלבד גברת שבירכה אותה על האומץ" אמרה. "מה שזעזע אותי זה שאף אחד לא התערב האיש התיישב בשלב מסוים ואף אחד לא אמר כלום", היא אמרה.

ממשטרת פריז נמסר כי "המקרה נלקח ברצינות". מפקד המשטרה, לורן נונז, הצהיר כי הוא "לא מטיל ספק לשנייה אחת שהשוטרים יעצרו במהירות את האדם הזה".

אנטישמיות צרפת פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}