י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אירוע מרגש

נס כפול: ארבעה זוגות תאומים ביום אחד - שלושה בלידה טבעית

ביום שלישי השבוע חווה המרכז הרפואי מעייני הישועה אירוע מרגש: לידה של ארבעה זוגות תאומים. למרבה ההפתעה והשמחה, שלושה מתוך ארבעת הזוגות באו לעולם בלידה רגילה, המיילדת שלקחה חלק באחת הלידות: "מדובר בנס של ממש"

נס כפול: ארבעה זוגות תאומים ביום אחד - שלושה בלידה טבעית
תינוקייה במעייני הישועה צילום: יעקב נחומי

לידת תאומים נחשבת מורכבת ועשויה להצריך ניתוח קיסרי. עם זאת, במעייני הישועה חוו ביום שלישי השבוע סדרה של לידות מוצלחות, בהן ארבעה זוגות תאומים בריאים כאשר שלושה מהן נולדו בלידה טבעית.

שרה נתנזון, מיילדת שהשתתפה באחת הלידות, מתארת את החוויה כ"נס כפול". "לידת תאומים היא כבר אירוע מרגש בפני עצמו", היא אומרת. "הסיכוי ששני תינוקות בריאים יגיעו לעולם בלידה אחת הוא מרגש במיוחד, ובלידה רגילה – זה פשוט נס."

נתנזון מסבירה כי ההיערכות ללידת תאומים שונה מהרגיל. "העברנו את היולדת לחדר ניתוח בשלב מוקדם יותר, כדי להיות מוכנים לכל תרחיש", היא מספרת. "הכפלנו את הצוות והציוד, והכל התנהל בצורה חלקה ושלווה"... "בן זוגה של היולדת הגיע גם כן, והלידה למרבה השמחה הלכה בקלות ובצורה טובה מאוד, כשבסיומה שני העוברים נולדו בלידה רגילה."

לידת ארבעה זוגות תאומים ושלושה מהם בלידה רגילה, מעידה על המומחיות והמקצועיות של הצוות הרפואי. זהו אירוע נדיר וחיובי, המדגיש את ההתקדמות בתחום הרפואה ואת היכולת לספק טיפול מיטבי ליולדות ולילדיהן.

מעייני הישועה לידה תאומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}