י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סערה ברשת

יגל יעקב חושף תגובה אכזרית: "למה חזרת? הלוואי שהיית נרצח שם"

הנער שנחטף ביום שמחת תורה מקיבוץ ניר עוז חושף תגובה אכזרית שקיבל יום לאחר ט' באב "אנשים כותבים לי בתגובות 'למה חזרת? הלוואי שהיית נרצח שם בעזה עם כל הילדים האחרים"

יגל יעקב חושף תגובה אכזרית: "למה חזרת? הלוואי שהיית נרצח שם"
יגל יעקב צילום: צילום מסך

יגל יעקב, הנער שנחטף ביום שמחת תורה מקיבוץ ניר עוז ושוחרר לאחמ"כ בעסקת שחרור החטופים מוצא עצמו יום אחרי תשעה באב בקרב חזיתי אחר - מול ים של שנאה ברשתות החברתיות.

יגל יעקב חושף את התגובה צילום: יגל יעקב

בעודו אבל על חורבן הבית, חלק מהציבור בוחר להפנות את זעמו כלפי נער חף מפשע, שחווה טראומה קשה. כיצד ייתכן שבאותו שבוע שבו אנו מזכירים את חשיבות האחדות והסולידריות, אנו עדים להתנהגות כזו?"

יגל בן ה - 12 חשף את התגובות שקיבל על סרטון שפרסם ברשתות החברתיות ואמר: "אנשים כותבים לי בתגובות 'למה חזרת? הלוואי שהיית נרצח שם בעזה עם כל הילדים האחרים"

יגל, שנחטף יחד עם אחיו אור ב-7 באוקטובר, ושוחרר בעסקת שחרור החטופים, מצא עצמו במרכז סערה ברשת, שם הותקף והושמץ באכזריות.

מאז שחרורו של יגל בעסקת החטופים הוא הפך לכוכב רשת עם מאות אלפי עוקבים ברשתות האינסטגרם והטיק טוק וכעת הוא חושף תגובות קשות שקיבל על סרטון שפרסם.

"אנשים לא מבינים את המשמעות של תשעה באב" אומר יגל, "אז מה הפואנטה שצמתם בתשעה באב? חורבן בית המקדש קרה בגלל שנאת חינם"... השביעי באוקטובר קרה בגלל שנאת חינם. אני באמת לא מבין איך אנשים צמים ויום אחרי זה כותבים לי תגובה כזאת".

 

יגל יעקב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}