י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
קראה להגיע להסכם

חמאס פרסם תמונת חטוף שנרצח, אמו: "לוחמה פסיכולוגית מתועבת"

חמאס ממשיך בטרור הפסיכולוגי, ופרסם את תמונתו של אופיר צרפתי, צעיר שנחטף ממסיבת הנובה ונרצח. אימו חשפה כי הוא זה שמופיע בתמונה ואמרה: "לוחמה פסיכולוגית מתועבת"

חמאס פרסם תמונת חטוף שנרצח, אמו: "לוחמה פסיכולוגית מתועבת"
מקום הטבח ברעים צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

אופיר צרפתי הי"ד חגג את יום הולדתו יחד עם חבריו הטובים בפסטיבל הנובה בשבעה באוקטובר. יום ההולדת נקטע באכזריות ואופיר נחטף לשבי החמאס. גופתו חולצה בסוף נובמבר והובאה לקבורה בישראל. היום, לאחר שחמאס פרסם את תמונת גופת בנה, ביקשה רישל צרפתי להעביר מסר מיוחד לצוות המו''מ שלוקח חלק במפגש הפסגה בקטאר.

באדיבות המשפחהאופיר צרפתי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

דבריה המלאים: "אחרי עשרה וחצי חודשים של מלחמה קשה וכואבת, החמאס החליט היום לפרסם תמונה של אופיר. אני בוחרת לא להסתכל על התמונה שהחמאס פרסם ולזכור את אופיר כמו שהוא היה: גבר מושלם, חתיך, חייכן, מאושר ולא כמו שהחמאס החליט בלוחמה פסיכולוגית מתועבת לעשות היום. מה שחשוב היום זה שהעסקה המתגבשת תצא לפועל ותצליח. ישנם 115 חטופים שחייבים לחזור הביתה - החיים לשיקום והחללים לקבורה יהודית ראויה".

עוד אמרה: "מה שחשוב היום זה שהצוות יצליח ויעשה הכל כדי להצליח ולחזור הביתה עם עסקה, כי כולם צריכים לחזור הביתה, כולם כולל כולם. ועכשיו".

דובר צה"ל מסר לאחר הודעת חמאס: "בהמשך לתמונה שפורסמה על ידי ארגון הטרור חמאס, מדובר על חטוף שנרצח וגופתו הוחזרה במבצע של צה"ל ושב"כ בסוף נובמבר".

אופיר צרפתי בן ה-27 הי"ד, נחטף לרצועת עזה מהמסיבה ברעים, ומשפחתו הייתה בחוסר ודאות אודות מצבו עד סוף נובמבר, אז התבשרה שהוא אינו בין החיים. 

 

אופיר צרפתי חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}