י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מעצרו הוארך

פרץ לדירה והופתע לגלות את בעלת הבית: כך נעצר הפורץ הסדרתי

משטרת ישראל חשפה את זהות פורץ סדרתי לדירות מאשקלון, שפרץ לדירות בבית שמש ובדרום. בימים האחרונים הושלמה חקירתו במשטרה, והיום הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום

פרץ לדירה והופתע לגלות את בעלת הבית: כך נעצר הפורץ הסדרתי
הפורץ צילום: דוברות המשטרה

בחודשים האחרונים, חוקרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים פעלו לחשוף את זהותו של פורץ אלמוני לבתי מגורים בעיר, לאחר שתועד במצלמות האבטחה מתנייד על גבי אופניים.

לפני מספר חודשים בשעות הבוקר המאוחרות, נכנס הנאשם לבניין מגורים בבית שמש וניסה לחפש מפתחות בארונות חשמל וכיו״ב בכדי לפרוץ לדירות. בסופו של חיפוש מצא מפתחות לדירה בתוך ארון החשמל, פרץ לאחת הדירות, ומתוך בית זה גנב הנאשם שני פמוטי כסף יקרי ערך מימי השואה וחנוכיית כסף, הכניס אותם לשקית ועזב את הבניין.

תיעוד הנאשם צילום: דוברות המשטרה

בהמשך לכך, רכב הנאשם על גבי אופניו לעבר משרד בעיר שהיה ריק מאדם וסגור באותה העת. הנאשם פתח את דלת המשרד ונכנס פנימה. ממשרד זה גנב הנאשם מחשב נייד ולאחר מכן עזב את המקום. בעקבות מקרים אלו, החלה חקירת המשטרה.

במועד אחר הנאשם הגיע שוב לעיר בית שמש. זמן קצר לאחר שיצאה בעלת דירה בעיר מפתח ביתה, פתח הנאשם את דלת הבית ונכנס פנימה. כעבור מספר דקות, שבה המתלוננת לביתה, והפתיעה את הנאשם שנמלט מיד מהמקום מבלי שהספיק לגנוב דבר. 

במסגרת חקירת מקרים אלו במשטרה הבחינו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים במכנה משותף- חזות הפורץ האלמוני ודפוס פעולתו ונעשו מאמצים רבים ופעולות מגוונות לחשיפת זהותו. לשם כך הפיצה המשטרה את תמונתו כפי שנקלטה במצלמת אבטחה. בתוך זמן קצר מכך, נודעה זהותו של אותו פורץ סדרתי וכי מדובר בתושב אשקלון בשנות ה-40 לחייו. בהמשך לכך, החלה פעילות בילוש בעקבותיו והוצא נגדו צו מעצר בבימ"ש בהתאם.

לפני שבוע וחצי בתאריך 4.8 בשעות הבוקר, פעלו בלשי תחנת בית שמש בעקבותיו של הנאשם. במהלך פעילותם, הבחינו בנאשם לאחר שיצא מבניין מגורים בקריית מלאכי. בלשי המשטרה ביצעו את מעצרו ותוך כדי כך, התברר כי הנאשם פרץ לדירה זמן קצר קודם. מחקירת המקרה עלה כי הנאשם הגיע למקום, צלצל בפעמון דלת אחת הדירות ולאחר שלא היה מענה, איתר את מפתח הבית בקופסת מתכת סמוכה לדלת. בהמשך, פתח הנאשם את דלת הבית באמצעות אחד המפתחות ונכנס פנימה. משראה את המתלוננת בחדרה, נמלט במהרה מהבית, אולם הפעם נתפס ונעצר על ידי בלשי המשטרה של בית שמש בסמוך.

בחיפוש שערכו הבלשים ברכבו, אותרו אופניו החשמליים ורכוש החשוד כגנוב. בנוסף איתרו השוטרים מפתחות רבות שגנב ברשותו. במסגרת חקירתו, הוארך מעצרו של הנאשם על ידי בימ"ש לטובת מיצוי והשלמת כלל פעולות החקירה הנדרשות. לאחר שגובשה תשתית ראייתית, הגישה היום (חמישי) יחידת התביעות במחוז ירושלים כתב האישום נגד הנאשם. 

גניבה פריצה לבית משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}