י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בלב אחד

מעמד השידוכים בעמוקה: "ט"ו באב השנה אסור לפספס"

שני עמודי התפילה של דורנו, מתכוננים בחיל וברעדה לקראת מעמד הישועות הכביר שייערך ב'עמוקה', על קברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל • כאיש אחד בלב אחד הם יתכנסו לתפילה ראשונה מסוגה, ויקרעו את השמים בזעקה גדולה ונוראה על מעוכבי הזיווג בסובלים בבדידותם • הורים, סבים וסבתות, אתם לא יכולים לתת לזה לחלוף בלי להכניס לרשימה את היקרים לכם כל כך שסובלים סבל בל יתואר יום יום ושעה שעה

מעמד השידוכים בעמוקה: "ט"ו באב השנה אסור לפספס"
מעמד ישועות צילום: קופת העיר

תפילותיו הנרגשות של עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי נודעו בכל תפוצות עם ישראל, תחינתו הנרגשת והרוטטת של הגאון הצדיק, אוהבן של ישראל, רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א ממיסות את לב שומעיהן, ופותחות שערי שמים. 

להעברת שמות לתפילה בעמוקה הקליקו כאן>>>

המועד שבו יתקיים המעמד: חמישה עשר באב, אשר לא היו ימים טובים לישראל כמותו. זה היום שמוזכר כבר בנביאים ושנוי גם במשנה כיום שבו נפתחים שערי שמים בעת רצון מיוחדת לעניין של מציאת השידוך הנכון לבני ולבנות ישראל. 

המיקום: קברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, אשר חז"ל הקדושים הפליגו בגודל מעלתו ובכוחו העצום. מקום הציון הפך לאורך הדורות לתל תלפיות, מקום שאליו באים מעוכבי השידוכים ומתפללים בתחינה ובתחנונים שיסייע להם השוכן במרומים למצוא את זיווגם ההגון להם במהרה. 

שני הצדיקים יחזיקו בידיים רוטטות את הרשימה שבה יופיעו שמותיהם של הרווקים והרווקות הרבים, ואת הרשימה הזאת שמלאה בכל כך הרבה צער, כאב, בדידות ואכזבה, את הרשימה הזאת הם ירטיבו בדמעות שיזלגו מעיניהם, דמעות רותחות שיתגלגלו בזו אחר זו, ויהפכו למפל אדיר ונורא עם פריצת סכר הדמעות. 

וכשייפתחו שערי השמים מכוח הדמעות הקדושות והטהורות הללו של שניים מצדיקי הדור, הם לא יוותרו ולא יעצרו. זה השלב שבו הם יקראו את הרשימה כולה, שם ועוד שם, שוב ושוב, בקול רוטט, בזעקה נוראה הבוקעת מלבבות הומים שכבר נלאו מלשאת כל כך הרבה צער וכאב של מעוכבי שידוכים שבאים יומם ולילה לפני צדיקי הדור ומתנים בפניהם את צערם הגדול. 

משם הם לא יחזרו בלי לפעול ישועות! הם לא יעצרו לפני ששמים יפקדו את כל השמות הללו לתשועה גדולה ומהירה ברחמים גדולים. 

זאת ההזדמנות של כל מעוכבי הזיווג, זאת ההזדמנות שעליה אסור לכם לוותר. אתם חייבים להיכנס לרשימה הזאת! חייבים!

אבל הרבנים שליט"א מבקשים בקשה אחת קטנה: כדי לפעול ישועות הם חייבים לקבל את הדחיפה שלכם, ואין כמו כוחה של מצוות צדקה להפך את מידת הדין למידת הרחמים. 

חז"ל הקדושים לימדו אותנו שמי שאין לו בנים חשוב כמו מת, מי שאינו נשוי הוא כמו מת, ועוד דבר גדול לימדו אותנו חז"ל – צדקה תציל ממות! 

לכן מבקשים הרבנים שכל אחד ואחד יתרום כמניין 'זיווג הגון' ל'קופת העיר', למשך 36 חודשים. התרומות יופנו להשאת חתנים יתומים וכלות יתומות! כך, מכוחה של מצוות הצדקה, במידה כנגד מידה, בכח המקום הקדוש בעמוקה, בכוחו של היום הנשגב 'ט"ו באב', ובכוח תפילתן הנרגשת של שני צדיקי הדור, נזכה בעזרת ה' לראות ישועות לרוב! 

אם יש לכם בן או בת מעוכבי שידוך, אם יש לכם נכד או נכדה הזקוקים לישועה, זה הזמן לעשות מעשה. בתרומה של סכום סמלי זה לצדקה אתם יכולים להחיש את ישועתם ולהציל אותם מכבלי הבדידות והכאב הנורא. 

אצלכם בשמחות! בקרוב!!
להעברת שמות לתפילה בעמוקה הקליקו כאן>>>

קופת העיר מעוכב שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}