י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

גם בזמן מלחמה: כך מגייסים 4,000,000 שקל בשלושה ימים

קמפיין גיוס כספים של גיל דיגיטל למכון פוע"ה נחל הצלחה מסחררת על אף האתגרים שמציבה המלחמה • בתכנון אסטרטגי וטרגוט ממוקד, הצליח להעניק תקווה חדשה לזוגות הממתינים לילד • הקמפיין, שהתפרס על פני מגוון פלטפורמות דיגיטליות, הצליח לגייס למעלה מ-12,000 תורמים

גם בזמן מלחמה: כך מגייסים 4,000,000 שקל בשלושה ימים
מתגייסים למען הילדים צילום: יח"צ

זמני מלחמה מביאים איתם עול כלכלי כבד שנופל על כתפיהן של משפחות רבות, במיוחד על זוגות מצפים הנדרשים לטיפול מורכב ויקר, ומתמודדים עם הקושי, המצוקה הפיזית והכלכלית. למרות כל זאת, קמפיין ההתרמה השנתי למכון פוע"ה, בהובלת חטיבת 'גיל דיגיטל', הצליח לשבור שיא ולגייס כ-4 מיליון שקלים לטובת הזוגות המתמודדים.

הקמפיין הניב תוצאות מרגשות ויוצאות דופן בתוך שלושה ימים בלבד, בזכות שילוב של אסטרטגיה דיגיטלית חדשנית וקריאייטיב מרגש המתחשב ברגישות המסר. ההצלחה המדהימה הזו נבעה מהמאמצים המשותפים להעניק תקווה חדשה לזוגות הממתינים לילד, ולהפוך את החלום שלהם למציאות מוחשית ומלאת חיים.

יחצנומי ילדתיצילום: יחצ

הקמפיין, שהתפרס על פני מגוון פלטפורמות דיגיטליות, הצליח לגייס למעלה מ-12,000 תורמים. ההצלחה המרשימה הושגה בזכות תכנון קפדני, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ופילוח מדויק של קהל היעד. גיל דיגיטל, המובילה בתחום הדיגיטל במגזר החרדי והדתי, הצליחה לרתום את כוחה של הטכנולוגיה לטובת מטרה נעלה: סיוע לזוגות המתמודדים עם אתגרי פוריות.

בקמפיין זה באה לידי ביטוי תחושת השליחות העמוקה של צוות הקמפיין, שהבין כי קמפיין זה אינו רק משימה שיווקית ומכירתית, אלא בראש ובראשונה מטרה חשובה וייחודית. השאיפה להעניק סיכוי נוסף לזוגות הממתינים לילד, יחד עם התקווה הרבה, נתנו לקמפיין רוח גבית חזקה שהובילה להצלחתו.

מכון פוע"ה, הפועל בתחום זה שנים רבות, מספק ליווי מקצועי ותמיכה נפשית לזוגות רבים. הכספים שגויסו יאפשרו למכון להרחיב את פעילותו, לסייע לעוד זוגות להגשים את חלום ההורות ולהעניק תקווה למשפחות רבות.

יח"צאסור להתייאשצילום: יח"צ

ההצלחה של הקמפיין מדגימה את הכוח הטמון בשיתוף פעולה בין עולם הטכנולוגיה והעולם החברתי. גיל דיגיטל ומכון פוע"ה הוכיחו כי באמצעות חדשנות ורגישות חברתית, ניתן להניע שינוי משמעותי ולהשפיע על חייהם של רבים.

גיל דיגיטל מובילה את תחום הדיגיטל במגזר החרדי והדתי, ומביאה לשולחן ניסיון רב וידע מקצועי רחב. החברה ידועה ביכולתה להתאים את הקמפיינים השיווקיים לקהל היעד בצורה המדויקת ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובשיטות שיווק מתקדמות. המחויבות של צוות גיל דיגיטל ללקוחותיהם והגישה המקצועית שלהם הובילו להצלחות רבות ולהכרה נרחבת במגזר החרדי והדתי ומחוצה לו.

מכון פוע"ה הוא מהמובילים בתחום הסיוע לזוגות המתמודדים עם אתגרי פריון. מאז הקמתו, המכון מספק ליווי רפואי, ייעוץ מקצועי ותמיכה נפשית לזוגות הנמצאים במסע הארוך והמפרך של ההמתנה לילד. המכון מקיים פעולות רבות ומגוונות למען המטרה החשובה הזו, ביניהן ליווי טיפולי, הרצאות והדרכות, פיקוח הלכתי, וסיוע ותמיכה נפשית ע"י אגף סוציאלי מורחב שנותן מענה נצרך לזוגות המצפים.

יח"צחולמים על משפחהצילום: יח"צ

בזכות העבודה המסורה והמקצועית של צוות המכון, רבים הצליחו להגשים את חלומם ולהקים משפחה.

גיוס כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}