י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

תחרות "הרופא המסור של המדינה": לקוחות לאומית שירותי בריאות יצביעו וישפיעו

כמידי שנה בשנה גם השנה מקיימת "קרן דניאלי" את התחרות השנתית: "הרופא המסור של המדינה" בו רופאים שונים זוכים בפרס מיוחד על אדיבות ורגישות • המוני לקוחות לאומית שירותי בריאות עתידים לממש את זכאותם והצביעו לרופא המסור ביותר • אם גם אתם לקוחות לאומית שירותי בריאות מהרו והצביעו

תחרות "הרופא המסור של המדינה": לקוחות לאומית שירותי בריאות יצביעו וישפיעו
לאומית צילום: לאומית

ממש בימים אלה, מאות אלפי לקוחות לאומית שירותי בריאות מממשים את זכותם ומשתתפים בתחרות הענק המתקיים מידי שנה, במסגרתו נבחרים הרופאים המסורים של המדינה ע"י קרן דניאלי המעודדת את הרופאים למתן שירות סבלני ומקצועי כאחד.

כמידי שנה בשנה, גם השנה מקיימת "קרן דניאלי" את התחרות השנתית: "הרופא המסור של המדינה" בו רופאים שונים זוכים בפרס מיוחד על אדיבות ורגישות ראויות במהלך הממשק היום יומי עם המטופלים.

קרן דניאלי שהוקמה לפני שנים לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל שנהרגה בתאונת דרכים מחרידה כשחזרה מהתנדבות רפואית בבית החולים שניידר, מקיימת מידי שנה את התחרות הנחשקת מתוך מטרה ושאיפה לטפח ולעודד רפואה מקצועית עם רגישות, חמלה, אמפתיה והקשבה.

לאומיתתחרות הרופא הטובצילום: לאומית

התחרות שנערכת מידי שנה מבוססת על חוות דעת של לקוחות קופות החולים השונות המביעים את רגשותיהם באופן של הצבעה לתואר הנחשק. כעת, עם פתיחת ההצבעה לשנת 2024, מאות אלפי לקוחות לאומית שירותי בריאות לוקחים חלק משמעותי בתחרות כאשר ההצבעה נעשית או בהצבעה פיזית במרכזי הרפואה הפזורים ברחבי הערים או באמצעות יישומון לאומית שירותי בריאות.

בהנהלת לאומית שירותי בריאות רואים חשיבות רבה בהשתתפות של לקוחותיה בתחרות ובמעורבות הציבור בבחירת הרופאים שלדעתם ראויים לתואר "הרופא המסור של המדינה", מאחר שהדבר מהווה "אינדיקציה אמינה לטיב השירות, ופידבק ראוי לרופאים על מסירותם ומקצועיותם".

בלאומית שירותי בריאות מביעים שביעות רצון משיעור ההצבעה בקרב המוני הלקוחות ואומרים כי עשרות אלפי לקוחות כבר הצביעו בעבור הרופא שלטענתם ראוי לתואר "הרופא המסור של המדינה". בלאומית קוראים ללקוחות להמשיך ולהצביע בכדי להעניק את התואר למי שהם באמת חושבים שראוי לכך.

לאומית קרן דניאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}