י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

חווית בין הזמנים: באתר "שילה הקדומה" נערכים להגעת אלפי משפחות חרדיות

לאתר הקדום בבנימין צפויים להגיע כמידי שנה אלפי משפחות חרדיות • במקום ניתן ליהנות ממגוון חוויות ואטרקציות לצד חיבור ישיר להיסטריה הקדומה • באופן תקדימי יוצבו במקום פרות אדומות כשרות שהגיעו היישר מטקסס

חווית בין הזמנים: באתר "שילה הקדומה" נערכים להגעת אלפי משפחות חרדיות
פרה אדומה צילום: אתר שילה

באתר שילה הקדומה שבבנימין המשלב הנאה ולימוד ההיסטוריה היהודית המפוארת, נערכים ממש בימים אלה לקרראת הגעתן של אלפי משפחות חרדיות בימי בין הזמנים של חודש אב אשר פוקדים את המקום מידי שנה בימי בין הזמנים בכדי להתחבר למורשת וליהנות ממגוון אטרקציות מהנות.

באתר שילה הקדומה שמשלב הנאה ומפגש בלתי אמצעי עם עיר המשכן והמקום שבו החלו היהודים לשמור את כל המצוות התלויות בארץ ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות לצד היכרות ישירה ומעמיקה עם המשכן. בשילה התאסף כל העם במטרה לבנות משכן קבע לארון הברית, ולייחד מקום לעבודת הקורבנות וכאשר הגיעו בני ישראל לשילה זכו לקיים את כל המצוות התלויות בארץ כמו מעשרות, שמיטה וכדומה. בשילה אף חולקו נחלות בני ישראל וזהו המקום שבו העתירה חנה בתפילתה הידועה.

באתר המבקרים שילה הקדומה נמצאים שרידיה של העיר שילה המקראית, ובמקום המשכן אף ערכה חנה את תפילותיה שהותירה את חותמה בתפילות העם היהודי לדורותיו. תפילת הלחש שמתפללים עד היום בבתי הכנסת ברחבי העולם כולו נלמדת מתפילתה של חנה: "רק שפתיה נעות וקולה לא ישמע".

מלבד המימד ההיסטורי קיימים בשילה הקדומה מגוון אטרקציות חווייתיות כאשר המבקרים יכולים ליהנות ממיצג תלת ממדי על המשכן וכליו, מיצג ענק על סיפורי הנביאים בשילה, פרות אדומות כשרות שהגיעו לשילה הקדומה מטקסס, חווית גילוי עתיקות מתקופת המשכן וסדנת רפאות כדים. הפעילויות יתקיימו מידי ימי שני ורביעי לאורך ימי בין הזמנים עד לתאריך כ"ד אב הקרוב. בשאר הימים האתר יהיה פתוח לציבור הרחב ללא סדנאות וסיור מודרך.

אלפי משפחות שהגיעו למקום ציינו בהתרגשות רבה את תצוגת הפרות האדומות. "אין לך דבר מרגש יותר מלראות את הפרות האדומות שהגיעו למקום היישר מטקסס. זה מפעים לראות אותם ולהבין שממש עוד מעט בבית המקדש הם אלה שיטהרו את העם. זה משהו מיוחד והמשפחה כולה נהנית מהתצוגה הזו".

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מחוויה רוחנית וגשמית כאחד, חוויה שתחבר אתכם למקורות ותעניק לבני המשפחה שעות של הנאה וכיף, מהרו עוד היום לאתר שילה הקדומה שבבנימין ותהנו מחווית בין הזמנים אחרת לגמרי. מחכים לכם.

שילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}