י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מניהול פרויקטים ליזמות נדל"ן: 'מימונדלן' מסייעת למנהל פרויקטים לפרוץ לתחום היזמות הנדל"נית

מנהל פרויקטים בתחום הבנייה, החליט להיכנס לעולם היזמות הנדל"נית • בעזרת חברת "מימונדלן", הצליח להשיג מימון מאחד הבנקים הגדולים לפרויקט מגורים יוקרתי בירושלים • "זו הייתה קפיצת מדרגה אמיתית עבורי, ו'מימונדלן' הפכה את הבלתי אפשרי לאפשרי"

מניהול פרויקטים ליזמות נדל"ן: 'מימונדלן' מסייעת למנהל פרויקטים לפרוץ לתחום היזמות הנדל"נית
אילוסטרציה צילום: מימונדלן

איש מקצוע בתחום ניהול פרויקטים בבנייה החליט לאחרונה לעשות צעד אסטרטגי ולהרחיב את פעילותו לעולם היזמות הנדל"נית. למרות היכרותו עם תהליכי הבנייה, המעבר ליזמות נדל"נית היווה עבורו אתגר חדש ומרתק.

הוא הקים חברת יזמות חדשה ובחר בפרויקט שאפתני כצעדו הראשון: הקמת מבנה מגורים מרשים ברחוב קנאי הגליל 14 בירושלים. הפרויקט, שעתיד להתנשא לגובה של 7 קומות, יכלול 19 יחידות דיור בשטח כולל של כ-3,540 מ"ר. "זה היה צעד משמעותי עבורי," הוא סיפר, "להוביל פרויקט בסדר גודל כזה כיזם, כולל גיוס המימון וניהול כל ההיבטים העסקיים, היה אתגר חדש לגמרי".

לקראת תחילת הפרויקט, הוא הבין שיזדקק לליווי מקצועי בהשגת המימון ובניווט המורכבויות הפיננסיות של יזמות נדל"ן בסדר גודל כזה. הוא פנה לחברת "מימונדלן" לקבלת ייעוץ וליווי. לאחר פגישת אפיון מעמיקה, שכללה ניתוח מפורט של תוכניות הפרויקט והפוטנציאל הכלכלי שלו, הצליחה החברה להשיג עבורו מימון מאחד הבנקים הגדולים במדינה, הישג משמעותי עבור אדם המבצע את פרויקט היזמות הנדל"נית הראשון שלו.

"להשיג מימון בנקאי לפרויקט בסדר גודל כזה, עבור מישהו שזה עתה נכנס לתחום היזמות הנדל"נית, זו משימה מאתגרת ביותר," מסביר יזם ותיק בתחום. "בדרך כלל, אנשים בשלב זה נאלצים לפנות למקורות מימון חלופיים כמו חברות חוץ בנקאיות או משקיעים פרטיים. העובדה שהצליחו להשיג מימון בנקאי לפרויקט כה שאפתני היא עדות לאיכות התכנון ולאמון שהבנק נותן ביזם ובצוות המלווה אותו".

אנשי "מימונדלן" לא הסתפקו רק בהשגת המימון. הם סייעו למנהל הפרויקטים לגבש אסטרטגיה כוללת לפרויקט, כולל הדרכה מעמיקה בהיבטים הפיננסיים של יזמות נדל"ן והנחיה לגבי מבנה העסקה האופטימלי. "בחברת מימונדלן מאמינים כי השותף הטוב ביותר ליזם הוא הבנק," מסביר גורם המעורה בפרטים. "זה מאפשר ליזם לשמור על השליטה בפרויקט ולמקסם את הרווחים, במיוחד בפרויקט מורכב כמו זה ברחוב קנאי הגליל".

היזם החדש מביע התלהבות מההתפתחות: "לא העליתי בדעתי שאצליח להשיג מימון בנקאי בהיקף כזה, לפרויקט נדל"ני בסדר גודל של 19 יחידות דיור ו-3,540 מ"ר. 'מימונדלן' הייתה הגורם המכריע בהצלחה. הם לא רק השיגו את המימון, אלא גם ליוו אותי באופן מקצועי בכל שלב בדרך, מסייעים לי לגשר על הפער בין הרקע שלי לבין עולם היזמות הנדל"נית. אני אסיר תודה לבעלי החברה, מתתיהו ווגשל ואלי רבינוביץ, על המקצועיות והמסירות יוצאת הדופן שלהם."

בחברת "מימונדלן" מדגישים את התמחותם בסיוע לאנשי מקצוע מרקעים שונים להיכנס ולהצליח בעולם היזמות הנדל"נית. "אנו רואים בכל פרויקט הזדמנות לצמיחה וחדשנות," אומר נציג החברה. "בין אם מדובר במנהל פרויקטים המבקש להפוך ליזם נדל"ן או באיש עסקים מתחום אחר המעוניין להיכנס לשוק הנדל"ן, אנחנו כאן כדי לספק את הכלים, הידע והליווי המקצועי הדרושים להצלחה בשוק הנדל"ן התחרותי. הפרויקט ברחוב קנאי הגליל 14 הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו אנו יכולים לסייע ליזמים חדשים להגשים חלומות גדולים בעולם הנדל"ן, גם אם אינם מגיעים מרקע של יזמות נדל"ן."

נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}