י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
40 אישומים פליליים

ישראלי נעצר בניו יורק: תקף בפטיש את שכנו המוסלמי

יצחק קדוש, אזרח ישראלי-צרפתי, חשוד שתקף את שכנו המוסלמי בברוקלין ופצע אותו קשה. נגד קדוש הוגשו יותר מ-40 אישומים פליליים, בהם ניסיון לרצח ופשעי שנאה.

 ישראלי נעצר בניו יורק: תקף בפטיש את שכנו המוסלמי
משטרת ניו יורק צילום: unsplash

משטרת ניו יורק עצרה אזרח ישראלי-צרפתי בן 41 שתקף את שכנו המוסלמי בברוקלין, אחמד פייקל צ'בירה בן ה-50. החשוד יצחק קדוש פרץ לדירתו של צ'בירה, תקף אותו באלימות באמצעות פטיש, וחילל קוראן שמצא בבית. צ'בירה נפצע קשה בתקיפה, הובהל לבית החולים כשהוא סובל דימום פנימי.

צ'בירה טען כי קדוש נהג לקרוא לו "ערבי מלוכלך" ולירוק לעברו. קדוש מואשם גם בתקיפת עובד תחזוקה אפרו אמריקני בבניין. נגד קדוש הוגשו יותר מ-40 אישומים פליליים, בהם ניסיון לרצח ופשעי שנאה.

קדוש איים על צ'בירה בשל היותו מוסלמי, ואמר לו כי הוא ״לא בן אדם״ ו״אנחנו נהרוג את כל הערבים״. קדוש מואשם גם בהשחתת רכושו של צ'בירה, כולל צביעת דירתו בצבע כחול וזריקת שמן על חלונותיו.

הוא הואשם כאמור בבית המשפט הפלילי בברוקלין בעבירות רבות, בהן תקיפה, הטרדה חמורה, התפרצות לדירה וניסיון לרצח במסגרת פשע שנאה.

המועצה ליחסים אמריקאים-איסלאמיים (CAIR-NY) בירכה על מעצרו" "הוא ניהל מסע שנאה נגד שכנו המוסלמי, היכה את הקורבן באמצעות פטיש וחילל קוראן. "האלימות שבוצעה לכאורה מזעזעת, וזה שהאיסלאמופוביה הניעה את הפיגועים זה אפילו יותר מדאיג. אנו מקווים שהצדק יצא לאור כדי שהסכנה הנשקפת לאחרים תימנע בעתיד".

 

מוסלמי תקיפה ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}