י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
להילחם על ההצלחה

אימון ו...אגרוף: קורס יוצא דופן למנהלים

שאלנו את יריב אליאב, מייסד ומנכל שותף בדרך השוגון- ניהול ללא תבוסה, מוביל הכשרת מנהלים כבר למעלה מ-20 שנים ומתמחה בניהול במצבי דחק, למה חשוב דווקא עכשיו לפתח את מיומנויות הניהול שלך ולחתור להצלחה ללא מאמץ

אימון ו...אגרוף: קורס יוצא דופן למנהלים
קורס מנהלים ייחודי צילום: שאטרסטוק

תשיג, אל תתאמץ.. אפשר להצליח בלי לעבוד קשה?

יריב מספר: קודם כל יש הבדל בין עבודה קשה ומאמץ. הלקוחות שלנו עובדים קשה אבל עם הרבה פחות מאמץ. הם פועלים בצורה חכמה ויעילה יותר, שומרים על נדיבות ורכות בגישתם כלפי העובדים, כלפי העסק וכלפי עצמם, ולומר לכם באמת? גם כשהמציאות מסביב מסתכלת עליהם בעיניים קשוחות הם פועלים באומץ ובביטחון ומקפידים ושוקדים על ההצלחות שלהם.

כך הם מקבלים תוצאות טובות יותר מבלי מאמץ.

מאמץ לפי אליאב  = השקעה מרובה של אנרגיה לא במקום הנכון מבלי לקבל את התוצאות הרצויות.
שיפור מיומנויות ניהול יוביל להשקעת האנרגיה במקום הנכון ולתוצאות טובות.

הצטרפו לניהול ללא תבוסה>>

מה לגבי האגרוף והאגרסיביות, מנהל ללא תבוסה חייב להיות אכזר כדי להצליח? כל אחד יכול להתאמן אצלכם?

נתחיל בזה שכל אחד יכול להתאמן אצלנו. כל אחד ובכל גיל בתנאי שהוא רוצה להשיג את המטרה שלו!

שילוב אומנויות לחימה בתוך מודל העבודה שלנו התחיל במקרה ויצא מתוך האהבה האישית שלי לאומנויות לחימה המטרה של המנהל היא לא לכבוש או להביס, בטח שלא לפטר ולהתעמר באגרסיביות בעובדים אלא להשיג את המטרות העיסקיות בלי מאמץ. מכיוון שאת המטרה המנהל מגדיר ואת השימוש בכלים המתאימים המנהל מתרגל, הניסיון שלנו, עם מגוון הקהילות החרדיות מלמד שגם מנהלים רוחניים במוסדות, סופרי סת"ם, מנהלי עמותות צדקה ממש כמו אנשיי עסקים, מצליחים למצוא את הנתיב שעומד בערכים שלהם.

אנחנו מבחינתנו למדנו והתאמנו את הכלים שיתנו מענה לרגישויות השונות שקיימות במפגש בין הרוחני לגשמי. 

לדוגמה, המקרה הראשון שחיברנו אימון אגרוף לאימון בניהול היה כשאחד המנהלים ארגון חסד אתו עבדתי, יעקב (שם בדוי) היה סופג בכל ישיבה עם המנהל שלו התקפות חוזרות, שוב ושוב, ולמרות שידע מה להגיד לא הצליח למצוא את המילים לענות. זה היה הרגע שבו לקחתי אותו למאמן האגרוף שלי, וכשיעקב עמד מול מאמן אגרוף מוסמך המתח הוביל אותו לשיתוק דומה לחוויה מול המנהל שלו אבל מכיוון שהמתח נמשך, בדיוק כמו במציאות לא היתה ליעקב ברירה אלא להשתמש במיומנות אחרת כדי לשרוד על המזרון ולפתע הוא העז ונעמד יציב. את ההמשך תוכלו לשמוע בקורס רק אגיד שיעקב אזר אומץ בעזרת המזרון.

בנקודה הזאתי הבנתי שיש בעבודה על המזרון למידה חשובה שיכולה לשחרר חסמים עתיקים ולקדם אותנו להצלחה. ומאז שיכללנו את שיתוף הפעולה עם מאמן אגרוף מוסמך שמאפשר לנו לדייק את חווית האימון במהלך הקורס לקבוצה שלמה.

הצטרפו לניהול ללא תבוסה>>

אז איך לומדים להיות "מנהל ללא תבוסה"?

מנהל ללא תבוסה זה תואר שאנו מעניקים למנהלים שהתאמנו ושיפרו את מיומנויות הניהול שלהם, תרגלו אותן ויישמו אותן בשטח העבודה, המשיכו בנחישות אל המטרות שהציבו לעצמם גם כשהדברים הסתבכו וגם שהצליחו. לרוב המנהלים הללו עברו הכשרה במרחב הפתוח שלנו ללמידה ותרגול מיומנויות ניהול, בקורס או בתהליך ליווי.

יש הרבה כאלה בקרבנו אספר לך על יוסי שם בדוי, מנהל ייצור במפעל יודאיקה שהתמודד עם הזמנה מאוד גדולה ומפתה לחגים המתקרבים כשהעסק שלו בלי עובדים כך שהוא גם המוכר, גם גובה את התשלום, גם שולח וגם מייצר וגם וגם.. מה עושים? מייצרים בגדול אבל בלי עובדים ובלי רווח או לייצר פחות ובאיכות ולהפסיד הזדמנות מפתה?

נשמע לכם מוכר? יוסי קיבל החלטה קשה עבורו באומץ גדול ובמקום לתקוע את הייצור עם הזמנה גדולה מאוד אבל לא רווחית, בחר לייצר באיכות כמות קטנה ובלי מאמץ השיג צמיחה וגדילה בשורת הרווח. זה מנהל ללא תבוסה 

איך עובד הקורס? איזה תוצאות משיגים המשתתפים?

הקורס עוסק בארבע מעגלי הניהול בהם לכל אחד יש את היכולת למצוא את הכלים שמתאימים לו באופן אישי. ניהול עצמי, ניהול לתוצאות, ניהול של אנשים וניהול של דחק בשטח. המשתתפים מעידים:

 
בתחילת הקורס תמלאו שאלון ייחודי שפיתחנו שיעזור לכם למקד את המיומנות הניהוליות שלכם, נמשיך בלמידה בכיתה בהרצאות ותרגולים.
באמצע הקורס נקיים מפגש אחד המשלב אימון אגרוף בכיתה, ובסיום נציג פרויקט אישי עליו עבדנו במהלך הקורס.

יש עצמאיים ויש שכירים, יש מרווחים ויש מפסידים, מה שמקשר בין כלל הפונים אלינו לקורס או ליווי הוא שיש להם דחק שמייצר מאמץ הפוגע בהגעה אל המטרה הרצויה יחד עם הרצון להשקיע זמן גם בעצמם. דברו איתנו>>>

אגרוף קורס מנהלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}