י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
המאבק בטרור

נעצר אימאם שהסית במסגד בקלקיליה נגד ישראל

אתמול עצרו שוטרי תחנת אריאל ממרחב שומרון יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפרים חשוד שהינו אימאם במסגד בעיר הפלסטינית קלקיליה בעבירות הסתה במהלך תפילה. החשוד הועבר לחקירה, חקירתו נמשכת

נעצר אימאם שהסית במסגד בקלקיליה נגד ישראל
החוברות שנתפסו אצל החשוד בבית. צילום: דוברות המשטרה

אתמול, פעלו כוחות משטרה מתחנת אריאל יחד עם כוחות צה"ל מחטמ"ר אפרים למעצר חשוד (49, תושב קלקיליה), זאת לאחר שזה במהלך תפילה ע"פ החשד נאם דברי הסתה נגד מדינת ישראל.

עם מעצרו הגיעו הכוחות לביתו של החשוד לצורך חיפוש, שם נמצאו בין היתר חוברות הסתה כנגד מדינת ישראל ואף בחלקם ע"פ החשד הסתה לטרור.

לאחר מעצרו הובא החשוד לחקירה ביחידה לחקירת פשעים (יל"פ) של מרחב שומרון, שם קשר עצמו החשוד לחשדות נגדו. בסיום הוא נעצר ויובא בהמשך לדיון בבימ"ש בנוגע להארכת מעצרו, החקירה בעניינו נמשכת.

לאורך כל השנה, פועלים שוטרי מחוז ש"י, תוך מיקוד ומיצוי יכולות מבצעיות ומודיעיניות לצורך ניטור וסיכול פרסומי הסתה ותמיכה בטרור נגד מדינת ישראל ואזרחיה. ניסיון העבר מלמד כי קיים קשר ישיר בין הסתה ותמיכה בטרור למעשי טרור.  משטרת ישראל תמשיך לחשוף ולעצור את כל מי שמסית לטרור או שמעודד/תומך במעשי טרור, בין אם בבתי תפילה, מאחורי מקלדת או בכל מקום אחר, ותפעל למצות עמו את הדין.

קלקיליה הסתה לטרור מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}