י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"חשיבות גדולה לערכים"

בטקס רשמי הושק באוקראינה בול לכבוד הרבי מליובאוויטש

הבול מציג את בניין 770, המשרד הראשי של תנועת חב"ד בברוקלין • בטקס ההשקה הוחתם הבול ונכנס באופן רשמי למחזור הבולים של אוקראינה • קונסול ארצות הברית באוקראינה סיימון הואנג ציין כי "בזמנים קשים כמו היום, יש חשיבות גדולה לערכים אותם קידם וטיפח הרבי"

בטקס רשמי הושק באוקראינה בול לכבוד הרבי מליובאוויטש
טקס השקת הבול צילום: באדיבות המצלם

במעמד דיפלומטים והנהלת הדואר האוקראיני ,התקיים בקייב טקס חגיגי להשקת בול חדש המוקדש לזכרו של הרבי מליובאוויטש, שיוצא כעת במלאות 30 שנה להסתלקותו. הבול, שהונפק על ידי השירות הבולאי האוקראיני, מהווה הוקרה חשובה למורשתו של הרבי והפעילות הענפה של חב"ד ברחבי אוקראינה. בטקס ההשקה, הוחתם הבול ונכנס באופן רשמי למחזור הבולים של אוקראינה.

באדיבות המצלםטקס השקת הבולצילום: באדיבות המצלם

הבול מציג את בניין 770, המשרד הראשי של תנועת חב"ד בברוקלין, כשבמקום חלונות הבניין מתוארים ספריהם של שבעת הרבי מליובאוויטש - "שבעת האורות".

קונסול ארצות הברית באוקראינה סיימון הואנג ציין כי "בזמנים קשים כמו היום, יש חשיבות גדולה לערכים אותם קידם וטיפח הרבי. המורשת של הרבי חשובה מאוד גם בארצות הברית, אני שמח להיות כאן כדי לחלוק כבוד לרבי מליובאוויטש ".

נטליה מוחינה, ראש מחלקת הייצור הבולאי של הדואר האוקראיני, הזכירה את היותו של הרבי יליד אוקראינה והדגישה כי "הבול מהווה אות כבוד לחסידות חב"ד ליובאוויטש ולפעילותה באוקראינה. היוזמה שקידם הרב יונתן מרקוביץ להוצאת הבול, היא ביטוי נוסף לסובלנות האוקראינית וצעד לחיזוק הידידות של בין העמים". 

הרב יונתן מרקוביץ', רבה של קייב ושליח חב"ד בעיר הודה להנהלת הדואר על ההירתמות והנכונות להביע הוקרה רשמית לפעילות חובקת העולם של תנועת חב"ד ולמורשתו של הרבי.

אוקראינה בול הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}