י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מערכת תאורה אוטומטית

סיטרואן פנאי שטח בגרסה חדשה ומאובזרת

רמת האבזור הבכירה מוסיפה שורה ארוכה של תוספות, עם דגש על תחום הבטיחות. הרשימה כוללת מערכת תאורה אוטומטית למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך

סיטרואן פנאי שטח בגרסה חדשה ומאובזרת
סיטרואן c5 איירקרוס בגרסת אבזור בכירה חדשה רק 189 אלפי שקלים צילום: סיטרואן

לובינסקי, יבואנית סיטרואן מציגה גרסה חדשה של רכב הכביש שטח 5 C איירקרוס. רמת הגימור החדשה נקראת "שיין פאק" וזוהי רמת האבזור הבכירה ביותר של האיירקרוס אשר מתווספת לרמת האבזור FEEL ששווקה בארץ עד כה.

מבחינת המנוע, מדובר ביחידת הכוח המוכרת של סיטרואן: מנוע בנזין טורבו בנפח 1.2 ליטר אשר מפיק 130 כוחות סוס ו-23.4 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת לפי הנתון הרשמי של היצרן היא 6.7 ליטר ל- 100 קילומטרים.

סיטרואןסיטרואן c5 איירקרוס בגרסת אבזור בכירה חדשה רק 189 אלפי שקליםצילום: סיטרואן

חבילת האבזור כאמור שונה מאוד מגרסת הבסיס: רמת האבזור הבכירה מוסיפה שורה ארוכה של תוספות, עם דגש על תחום הבטיחות. הרשימה כוללת מערכת תאורה אוטומטית למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת לזיהוי תמרורים והמלצת מהירות הנסיעה, מערכת לשמירת המיקום בנתיב הנסיעה בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית, מערכת לחניה אוטומטית, מצלמת חניה קדמית, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע בגודל 10 אינץ', מושבי ADVANCED COMFORT כאשר הקדמיים גם מחוממים ותפעול חשמלי למושב הנהג, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל הפעלה עם הרגל, חלונות כהים, גג פנורמי ועוד.

מחירה של סיטרואן 5 C איירקרוס בגרסה החדשה הוא 186,990 שקלים והיא מגיעה עם 5 שנות אחריות או 120,000 קילומטרים.

סיטרואן לובינסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}