י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בביקור במוסקבה

אבו מאזן לפוטין: "אתה אחד החברים היקרים של הפלסטינים"

נשיא רוסיה, אירח אתמול את אבו מאזן, יו"ר הרשות הרשות הפלסטינית. פוטין אמר לאבו מאזן שרוסיה צופה במלחמה בעזה "בכאב רב". הוא חזר על תמיכתו ב"הקמת מדינה פלסטינית מלאה"

אבו מאזן לפוטין: "אתה אחד החברים היקרים של הפלסטינים"
אבו מאזן צילום: פלאש 90

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן המבקר ברוסיה, כי "מוסקבה כואבת ממצוקת עמו ותומכת בשאיפה שלהם להקים מדינה מלאה". פוטין אמר שמוסקבה "שמה לב לאירועים במזרח התיכון". פוטין לא התייחס למלחמה באוקראינה. הוא לא התייחס ישירות לפלישה של אוקראינה למערב רוסיה, פעולה שתפסה את צבא רוסיה לא מוכנה ואילצה יותר מ-200.000 בני אדם לברוח מבתיהם.

"כולם מודעים היטב לכך שרוסיה היום, למרבה הצער, חייבת להגן על האינטרסים שלה ולהגן על אנשיה עם נשק ביד. אבל מה שקורה במזרח התיכון, מה שקורה בפלסטין, כמובן, לא עובר מעיננו", אמר פוטין. "וכמובן, אנו צופים בכאב ובחרדה רבה באסון ההומניטרי שהתחולל בפלסטין", הוסיף.

אבן מאזן אמר לפוטין במהלך פגישתם כי רוסיה היא "אחד הידידים היקרים ביותר" של העם הפלסטיני. "אנו מאמינים בך, אנו סומכים עליך ומרגישים את תמיכתך", אמר.

פוטין אמר לאבו מאזן כי מוסקבה "מודאגת יותר מכל ממוות של אזרחים במלחמה המתמשכת נגד חמאס בעזה, אנחנו עושים הכל, כדי לתמוך בפלסטין ובעם הפלסטיני".

"הדרך היחידה ליצור שלום ארוך טווח, אמין ויציב באזור היא יישום כל החלטות האו"ם והקמת  מדינה פלסטינית", הוסיף נשיא רוסיה.

ולדימיר פוטין אבו מאזן מלחמת חרבות ברזל רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}