י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
לקראת הפסגה

טראמפ שוחח עם נתניהו - ועודד אותו להתקדם לעסקה

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שוחח בטלפון עם ראש הממשלה נתניהו ועודד אותו ללכת לעסקת חטופים. שיחה זו מגיעה ברקע הפסגה שתתקיים היום בדוחא

טראמפ שוחח עם נתניהו - ועודד אותו להתקדם לעסקה
טראמפ ונתניהו צילום: Miriam Alster/FLASH90

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ שוחח בטלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ודן עימו בעסקת החטופים וברצונו להגעה להפסקת אש בעזה, כך לפי שני מקורות אמריקאים ששוחחו עם "וואלה". 

בלשכת ראש הממשלה סירבו להגיב אך לא הכחישו את הידיעה. בקמפיין טראמפ סירבו להגיב. לפי אחד מהמקורות השיחה נועדה לעודד את ראש הממשלה נתניהו ללכת לעסקה. 

בתוך כך, דוברת הבית הלבן קארין ז'אן פייר אמרה ברקע הפסגה שתתקיים היום בדוחא: "אנחנו מצפים שהשיחות יתקיימו בקטאר כמתוכנן. קריטי להגיע לעסקה. חידוש השיחות הוא צעד חשוב בכיוון הזה. צריך לשחרר את החטופים ולהקל על הסבל של פלסטינים בעזה ולהוריד את המתיחות באזור". 

נזכיר כי בחודש שעבר טראמפ קיים פגישה בפלורידה עם נתניהו. לאחר הפגישה טראמפ הביע תמיכה מפורשת בזכות ישראל לנצח: ״שלא כמו קמלה, אני אתמוך בזכותה של ישראל לנצח את המלחמה. חייבים לנצח. חייבים לגמור עם זה״.  

בשיחה עם תורמים בניו ג׳רזי סיפר טראמפ לקהל על פגישתו עם ראש הממשלה נתניהו: ״שאלתי את ביבי נתניהו למה יהודים מצביעים לדמוקרטים? הוא ענה, ״זה תחביב׳״.

דונלד טראמפ עסקת חטופים בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}