י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
שימו לב

החוף הנפרד בכנרת נפתח לרחצה: הזמנים המלאים

החוף הנפרד (הזמני) בחוף גולן של איגוד ערים כינרת נפתח היום לציבור | ההפרדה בחוף תתקיים לתקופה מוגבלת של 'בין-הזמנים', בין התאריכים י' באב 14.8.24 ועד ל' באב 3.9.24

החוף הנפרד בכנרת נפתח לרחצה: הזמנים המלאים
הכינרת צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

החוף הנפרד (הזמני) בחוף גולן של איגוד ערים כינרת נפתח היום (רביעי) לציבור.

משרד הפנים ואיגוד ערים כינרת החלו בהיערכות לפני יותר משבועיים לפתיחת מקטע חוף נפרד, רחצה נפרדת לגברים ונשים, במקטע 13, חוף גולן, לטובת נופשי תקופת "בין הזמנים", החל מהיום י' באב 14.8.24 ועד ל' באב 3.9.24. 

החוף המופרד הנוסף, מתווסף לחופים המופרדים לאורך כל השנה- חוף כינר וחוף הנפרד בטבריה זאת בכדי להקל על העומס הצפוי בחופשת "בין הזמנים" של הציבור החרדי.

איגוד ערים כנרתהחוף הנפרדצילום: איגוד ערים כנרת

הסדרת החוף אושרה על מנת לתת מענה לרחצה בהפרדה זמינה לציבור הדתי-חרדי בסובב כינרת בתקופה זו של השנה. כאמור, ההפרדה בחוף תתקיים לתקופה מוגבלת של 'בין-הזמנים', בין התאריכים 14.8.24 ועד 3.9.24. 

במשרד הפנים קוראיפ לציבור הרוחצים והנופשים בחופי הים לשמור על חייהם ולרחוץ אך ורק בחופים מוכרזים ובשעות בהם יש שירותי הצלה.

דנה בכר מנהלת איגוד ערים כינרת אמרה: "חופי האיגוד השקטים, ערוכים לאורך עונת הרחצה, ובמיוחד לקראת תקופת 'בין הזמנים', תוך המשך תגבור שירותי ההצלה וכוחות השיטור והפיקוח, בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל והשיטור הימי".

חוף נפרד כנרת חרדים רחצה בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}